Toon posts:

[ALG] Pictogram positie bewaren bij het wisselen resolutie*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik word doodziek van windows: iedere keer deel ik mijn desktop weer netjes in, en iedere keer als ik mijn laptop weer op een externe monitor met iets andere resolutie of op me TV heb aangesloten, zet windows het hele zooit weer ongeorganiseerd links op me bureaublad neer (ook als ik terug ga naar mijn originele resolutie) :( :( :(

Kan ik die dingen niet vergrendelen ofzo?

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:35

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:21:
Ik word doodziek van windows: iedere keer deel ik mijn desktop weer netjes in, en iedere keer als ik mijn laptop weer op een externe monitor met iets andere resolutie of op me TV heb aangesloten, zet windows het hele zooit weer ongeorganiseerd links op me bureaublad neer (ook als ik terug ga naar mijn originele resolutie) :( :( :(

Kan ik die dingen niet vergrendelen ofzo?
Dat zal wel lukken, kijk hier eens: meuktracker: Iconoid 3.4.1

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
TNX, na wat klooien met dat progje is het gelukt.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:40
Hallo Wigoo,

Hier op got doen we altijd eerst zelf een beetje resarch, in dit topic kan ik hiervan niks terug vinden. Zou je hier de volgende keer even op willen letten? Ook pas ik je topic titel even aan zodat deze iets duidelijker is, verder is het handig om Algemene gedragsregels (Netiquette) eens na te lezen hier kun je zien wat we van jou verwachten op got :).