Een tijdje terug zag ik overal Bluetooth desktops liggen: complete desktops van MS en Logitech en van beide ook losse muizen. Als ik nu echter online bij wat winkels kijk of gewoon bij typische computershops dan zie ik ze nergens meer liggen en des te meer RF-gebaseerde wireless input-devices. Ze zijn nog wel te bestellen en zonder problemen te krijgen bij de webshops met veel inventaris, maar het lijkt een beetje alsof ze niet verkochten en daardoor niet meer worden besteld door de winkels.
Of heb ik iets gemist en is ondertussen besloten dat RF toch "de" oplossing is? Ik heb zelf hier op mijn werk een Bluetooth desktopset en het bevalt zeer goed. Het is alleen nogal tricky om voor thuis een winkel te vinden waar ik een MS BT losse muis kan krijgen (gewoon een rl winkel dus, zoals Dynabyte)
Of heb ik iets gemist en is ondertussen besloten dat RF toch "de" oplossing is? Ik heb zelf hier op mijn werk een Bluetooth desktopset en het bevalt zeer goed. Het is alleen nogal tricky om voor thuis een winkel te vinden waar ik een MS BT losse muis kan krijgen (gewoon een rl winkel dus, zoals Dynabyte)