[Bluetooth desktop] Trend van BT af?

Pagina: 1
Acties:

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-01 22:54
Een tijdje terug zag ik overal Bluetooth desktops liggen: complete desktops van MS en Logitech en van beide ook losse muizen. Als ik nu echter online bij wat winkels kijk of gewoon bij typische computershops dan zie ik ze nergens meer liggen en des te meer RF-gebaseerde wireless input-devices. Ze zijn nog wel te bestellen en zonder problemen te krijgen bij de webshops met veel inventaris, maar het lijkt een beetje alsof ze niet verkochten en daardoor niet meer worden besteld door de winkels.

Of heb ik iets gemist en is ondertussen besloten dat RF toch "de" oplossing is? Ik heb zelf hier op mijn werk een Bluetooth desktopset en het bevalt zeer goed. Het is alleen nogal tricky om voor thuis een winkel te vinden waar ik een MS BT losse muis kan krijgen (gewoon een rl winkel dus, zoals Dynabyte)

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bij mycom kan je gewoon een MX900 kopen hoor

Linkje

EDIT: Sorry je bedoelde een MS bt muis |:( sorry lezen is moeilijk :

Linje van MS BT muis

[ Voor 41% gewijzigd door Biobakker op 20-01-2005 12:20 ]

Dat zeg ik....

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:36
Ik snap al dat gedoe over BT en RF absoluut niet.
Iedereen's pc staat wel in de buurt van de werkplek, muis & tobo met een normale draad. Geen lag, geen batterijen, geen lege accu's..

Imho komt een BT / RF muis alleen over als patserig-hebbedingetje, niet als een product wat zijn meerprijs waards is tov zijn bedrade variant..

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
SyS_ErroR schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:20:
Iedereen's pc staat wel in de buurt van de werkplek, muis & tobo met een normale draad. Geen lag, geen batterijen, geen lege accu's..

Imho komt een BT / RF muis alleen over als patserig-hebbedingetje, niet als een product wat zijn meerprijs waards is tov zijn bedrade variant..
Als je meer BT apparaten hebt is het wel handig. Hoef je geen BT dongle te kopen maar kan je de verbinding van je Muis gebruiken. gebruik het zelf overgens niet, maar goed.

Dat zeg ik....

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:22

MadEgg

Tux is lievvv

SyS_ErroR schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:20:

Als je niet zo netjes bent is draadloos ideaal. Ik gooi altijd hopen papieren en andere troep op m'n bureau en vroeger, toen ik nog een bedrade muis had kwam die altijd in de knoop te zitten met die papiere en was ik weer een tijd bezig om alles uit elkaar te halen.
Het is niet zozeer de afstand die de beperking levert, maar de bewegingsvrijheid.

Tja

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:36
MadEgg schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:27:
[...]

Als je niet zo netjes bent is draadloos ideaal. Ik gooi altijd hopen papieren en andere troep op m'n bureau en vroeger, toen ik nog een bedrade muis had kwam die altijd in de knoop te zitten met die papiere en was ik weer een tijd bezig om alles uit elkaar te halen.
Het is niet zozeer de afstand die de beperking levert, maar de bewegingsvrijheid.
hehe.. :).. ik heb een hekel aan een overvol bureau. Mijn bureau is asociaal groot, en er staat zo min mogelijk op....

Nope, geen BT/RF voor mij...
Pagina: 1