[XP] Registratie moet opnieuw*

Pagina: 1
Acties:

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Topicstarter
Gisteren kwam bij het opstarten van de computer van m'n zus doodleuk de melding dat ik Windows moest registeren. Ik log dus in en dan word ik geconfronteerd met het scherm dat Windows al geregistreerd is en dat ik weer moet uit- en inloggen voor ik iets anders kan doen :? Vervolgens komt hij nadat hij het inlogscherm heeft geladen weer met de melding dat ik Windows moet registreren. In de faq's heb ik ook niks gezien WTF is hier aan de hand en wat moet ik doen?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:58

lier

MikroTik nerd

Even contact opnemen met Microsoft.
Niets meer en niets minder...

Eerst het probleem, dan de oplossing

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-04 12:57
hmm je kan mij niet zeggen dat je er actief hebt gezocht naar het antwoord..
genoeg op GOT, Google & Microsoft over te vinden.
http://www.google.nl/sear...indows+xp+key+changer&lr=

maar ik neem aan dat je een legale licentie hebt.

3 optie's

1. Contact Microsoft

2. Reinstall XP From Recovery partition of Orginele CD

3. Run regedit and go to: HKey_Local_Machine\Software\Microsoft\WindowsNT\Current Version\WPAEvents, on the right double click on "oobetimer" and change at least one digit of this value to deactivate windows.

Choose run from start menu and type in this command: %systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a to get the activation screen and go to the second option which is activate by phone .

In the new screen choose the option to change product key, and type in the new product key (Corporate one only). Press update

Close that window, reboot your system and enter the command in step 2 for the second time to verify your activation , you should see "windows is already activated".

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:40
Het beste kun je even contact opnemen met Microsoft dan kun je hem meteen weer activeren. Verder hebben we op got altijd de gewoonte dat we eerst zelf zoeken voordat we een topic starten, zou je dit in het vervolg ook even willen doen? Ik pas ook even de topic titel aan, zodat xp tussen [] haken staat aan het begin van de titel ;).