Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120
Daar ben ik ook benieuwd naar, dit was namelijk op de laptop van de overburen ook het geval. Erg vervelend!
Misschien is er een antwoord op
Misschien is er een antwoord op
Ik heb ooit hier iets over gelezen, maar precies weet ik het niet meer. 't Antwoord wat je hieronder krijgt valt in de categorie 'van de klok en de klepel':
Volgens mij heeft dit vinkje te maken met de Wireless Zero Configuration Service:
Configuratiescherm -> Systeembeheer -> Services -> Wireless Zero Configuration Service.
Bij mij staat ie met opstarttype 'Automatisch' en werkt 't goed.
Probeer 't eens uit.
* PaulZ denkt: "Cool: b..RAM is 't met me eens!"
Volgens mij heeft dit vinkje te maken met de Wireless Zero Configuration Service:
Configuratiescherm -> Systeembeheer -> Services -> Wireless Zero Configuration Service.
Bij mij staat ie met opstarttype 'Automatisch' en werkt 't goed.
Probeer 't eens uit.
* PaulZ denkt: "Cool: b..RAM is 't met me eens!"
[ Voor 23% gewijzigd door PaulZ op 20-01-2005 16:32 ]
Vlinders moet je volgen, niet vangen...
als je uitvoeren-> services.msc doet dan moet de "Wireless Zero Configuration Services" op automatisch zetten waarschijnlijk staat die op Handmatig/Uitgeschakeld
Dat ga ik binnekort eens testen bij de overburen
(En bij mezelf, gister wlan besteld
)
Bedankt voor de antwoorden (de volgende kan dit nu mooi via de search vinden
)
(En bij mezelf, gister wlan besteld
Bedankt voor de antwoorden (de volgende kan dit nu mooi via de search vinden
helaas, die stond inderdaad op automatisch. Dus dat heeft niet mogen helpen. iemand anders nog ideen?
Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120
Verwijderd
Dan is het waarschijnlijk de software van je wifi kaart, kijk daar eens of je ergens een vinkje moet weghalen ....
Ik heb een netwerkprobleem, na de search te hebben geraadpleegd vond ik dit topic dat precies mijn probleem beschrijft. Is er inmiddels een oplossing voor?
Heb je Service Pack 2? Heb je Vista/XP? Toch iets meer informatie verschaffen, maakt het voor de meeste wel makkelijker en uiteindelijk dus voor jou ook.. Hoe meer hoe beter !MysticSnake schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:41:
Ik heb een netwerkprobleem, na de search te hebben geraadpleegd vond ik dit topic dat precies mijn probleem beschrijft. Is er inmiddels een oplossing voor?
Windows XP SP2the-edge schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:44:
[...]
Heb je Service Pack 2? Heb je Vista/XP? Toch iets meer informatie verschaffen, maakt het voor de meeste wel makkelijker en uiteindelijk dus voor jou ook.. Hoe meer hoe beter !
Pagina: 1