Toon posts:

Iemand ervaringen met Scarlet One

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er hier iemand die positieve of negatieve ervaringen heeft met het Scarlet One abo?

Scarlet One bied de combinatie van ADSL en VoDSL aan voor een concurrerende prijs, inclusief 500 gratis belminuten (vast net).

Ik heb ze in december al eens gemailed met wat vragen, en van hun reactie snelheid was ik niet erg onder de indruk ;-(

Dus als iemand ervaring heeft.....
Links naar andere relevante webpage's zijn ook welkom

Groeten, RonK

• Bep De Bouwer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11-2025
Er loopt al een topic over Scarlet:

Scarlet ADSL... echt goedkoop?

Verwijderd

Topicstarter
Betreffende draadje gaat meer over de kosten van het ' kale koper' .

mijn vraag is over er hier iemand is die bij Scarlet One zit, en wat zijn / haar ervaringen zijn, dit voor wat betreft overstappen, storingen, respone helpdesk etc.

Ik zit nog een beetje te dubben, vandaar.

Groeten,
RonK

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

ZOals in het andere topic al te lezen is, ziet het er erg goed uit. ADSL + vaste telefonie incl 500 gratis belminuten binnenland + mobiele telefonie voor totaal 39,95. Kosten voor KPN zijn er niet meer. Ik ga het aanvragen, lijkt me perfect

E-Developing

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-02 21:18

n00bs

Het is weer Zomer!

Mij lijkt het niet goedkoop, ik vind het ook een ontzettend misleidende reclame en site. In de 1e instantie doen ze alsof je maar 40 euro betaald voro adsl, telefonie in nl en mobiel. Als je dan beter gaat kijken, krijg je dus maar 500 belminuten voor bellen in NL. Dat is echt weinig, ik bel meestal met mijn mobiel nog meer. Als je dus over die 500 heen gaat, kan je weer bijbetalen... ook is het een FUP... wie weet wordt die dus nog wel veranderd terwijl je al een contract hebt. Mobiel bellen kost dus ook weer extra op die 40 Euro en nog 40 euro aansluitkosten. Daarnaast is de DSL verbinding die je krijgt echt het traagste van het traagste en zullen de meeste mensen hiernaast ook nog een KPN abbo hebben lopen.

Het is dus absoluut niet voordelig maar juist dikke rip off als je alles uitrekend.