[IE] Verbindingssnelheid keldert.

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik maak gebruik van IE en ik merk al snel dat mijn verbinding heel snel daalt. Ik weet zeker dat het aan deze pc ligt want ik share internet op een andere pc waar ik vlot gebruik maak van mijn verbinding. Ik heb al Ad-Aware en Spybot gedraaid. Wat is hier aan de hand? Ik heb hem gisteren geformatteerd..

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Heb je het alleen bij Internet Explorer, of ook bij andere programma's? Hoe ziet je netwerk eruit? Ook al eens met een virusscanner gescand? Zo ja, welke? :)

Signature

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:58
www.getfirefox.com ;)
Welk besturingssysteem? Probeer het eens met een andere browser?

-

• Laudit
Ik heb McAfee Virusscanner 7.1 al laten draaien en ik het hetzelfde probleem met Firefox.
Ik heb Windows XP SP1 en verbinding van Wanadoo ADSL Direct.

[ Voor 26% gewijzigd door Laudit op 20-01-2005 11:48 ]

• pasta

pasta

Ondertitel

Sorry, maar ik heb toch echt meer informatie over je netwerk nodig. Hoe zit het opgebouwd? Wat voor hardware? Ik zou ook meteen even Service Pack 2 installeren, en je virusscanner updaten. :)

Signature

• Laudit
Wat kan ik vertellen over mn netwerk? Ik gebruik geen router, wel USB modem, Virusscanner is geupdate.

• pasta

pasta

Ondertitel

Sorry, maar ik mis toch nog je eigen inzet. Neem eens een paar goedlopende topics + stickies door in Network Troubleshooting, want ik vermoed dat dit niets met malware te maken heeft. :)

Om deze reden, sluit ik dan ook je topic. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.