Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MP3] Victory MP3 301-F1 (AI-128M) problemen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een aantal keer flink gezocht maar kon alleen maar vinden dat deze speler waar ik het over heb tot de groep meest budget mp3 spelers behoord die er maar te vinden zijn.

Nou vraag ik me toch af of de mensen die deze speler hebben het zelfde probleem met deze speler hebben.
Mijn vader heeft namelijk deze Victory MP3 301-F1 (AI-128M) mp3 speler gekregen als kerstpakket. Nou wilde mijn vader deze graag gebruiken als MP3 speler en memory stick.
En aangezien het hier dus al fout gaat heeft mijn vader er dus niks aan.

Wat er namelijk gebeurt is zodra je MP3tjes naar de speler copieerd en of bijvoorbeeld ZIP files.
Of wat dan ook dan beschadigen de bestanden. Hij krijgt namelijk als hij de ZIP files terug copieerd naar een computer allemaal CRC errors. Ook de MP3tjes worden er niet beter op.
Tijdens het afspelen merk je al dat bij een aantal MP3'tjes (die trouwens op mijn Xclef HD500 geen problemen geven) ineens stukken missen en dat hij dan overslaat.

Zodra je deze bestanden terug copieerd naar de computer zitten er ook allemaal blanco's en tikken in de MP3tjes. Na meerdere keren de zelfde MP3tjes naar de speler gecopieerd te hebben vanuit onze goede backup blijkt ook dat het elke keer bij andere MP3tjes verkeerd gaat.

Kortom een lekkere betrouwbare memory stick als alle data naar de kl*te gaat. Wat overigens niet gebeurt met zijn eerder gekochte SD 256Mb Apacer kaartjes in zijn HP SDcard reader gebeurt (USB memory stick met SD kaartje).

Nou is mijn vraag zijn er meerdere die dit probleem hebben met deze speler? Of misschien wel andere MP3 spelers uit dezelfde fabriek of andere fabriek?
Deze MP3 speler komt bij de media markt vandaan in ieder geval.