Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

KPN komt met 2 megapixel telefoon

Pagina: 1
Acties:

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
KPN met 2-megapixel i-mode mobieltje M430i

Met de introductie van de nieuwe M430i van Mitsubishi verlegt KPN de grenzen van mobiele fotografie. De M430i is het eerste i-mode toestel met ingebouwde 2-megapixel camera en evenaart daarmee de prestaties van menig gangbare digitale camera.

De M430i is uitgerust met een Fujinon lens en Fuji Super CCD technologie en levert uitstekende beelden met een maximale resolutie van 1.632 x 1.224 pixels. Ook in gebruik doet de M430i denken aan een 'gewoon' fototoestel. De 1.5 inch display aan de buitenzijde geeft 262.144 kleuren weer en werkt als viewfinder. Boven op het toestel liggen de nodige knoppen voor o.a. de beeldbewerking, de bediening van het lampje en ook voor de 10x digitale zoom functie. Een schuifklepje aan de achterzijde verbergt de lens als de camera niet in gebruik is.

De veelzijdige M430i maakt niet alleen stille foto's maar ook video's met geluid. De gemaakte kiekjes en filmpjes kunnen worden opgeslagen op het toestel zelf (interne geheugen 16MB) of op de meegeleverde 32MB mini SD kaart. Klanten kunnen ook naar wens een eigen mini SD kaart met een nog grotere capaciteit gebruiken. Gemaakte video's en foto's zijn onderweg gemakkelijk te delen met anderen via i-mode e-mail of MMS. Echte fotoliefhebbers willen vaak hun gemaakte 'shots' met de computer nabewerken. Naast het ingebouwde infrarood-poort wordt een USB-kabel plus de benodigde software meegeleverd om bestanden snel op de PC over te zetten.

Terwijl het maken, selecteren en uitwisselen van digitale foto's bijzonder gemakkelijk is, gaat er toch niets boven een tastbare prent die ingelijst of in een album als blijvende herinnering gekoesterd kan worden. Daarom geeft KPN alle klanten die de M430i en een tweejarig KPN MobielPlus abonnement nemen een Epson foto-printer cadeau.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

Wat is nou precies de vraag :?

Verwijderd

Die is er niet, hij wou het alleen melden...ik vond het wel intressant, maar zou dan toch eerder voor de vodafone sharp 902 gaan, tis allebij kut, maar vind sharp toch net iets beter ;)

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
Beetje magere opening,

Misschien een idee om pics en volledige volledige specs van het toestel erin te zetten?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

GoT is geen helpdesk, dus niet alle topics hoeven een vraag te beantwoorden :)

Vind het wel grappig dat die kleine rot-mobieltjes straks dikke 5MP foto's kunnen opleveren :P

Hieronder wat pics van de bewuste M430.
Afbeeldingslocatie: http://mobile.softpedia.com/images/phones//756_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.telecomwereld.nl/pic/news/58/m430i.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.be/images/rev0411/041105_mitsubishi.jpg

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Ja was geen vraag gewoon ter informatie :). Is opzich wel erg dat die gsms straks meer megapixels hebben dan mij digicam.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11 21:02

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Als nu ook de lenzen verbeteren zou het helemaal fijn zijn op de mobieltjes.
Al die megapixels interesseren mij maar in beperkte mate. Ben zelf eens op onderzoek uitgegaan en heb foto's van verschillende toestel bij mij in de winkel getest door ze op m'n laptop te zetten en kijken welke er het beste uitkwam (alles op beste/hoogste instellingen).
Dat bleek uiteindelijk de Sony Ericsson S700i te zijn. De V800 kwam er niet echt bij in de buurt raar maar waar, terwijl je zou verwachten dat deze hetzelfde zou zijn.
De samsung D500 was ook redelijk wazig, de Sharp V902 was vrij netjes, maar ook nog steeds wat waziger dan de SE S700i. In het 0,3 MP segment ging de (niet eens meer leverbare!!) Sharp GX20 met de eerste prijs ervandoor. Op zich netjes van sharp dat er nog steeds geen toestel is dat betere foto's maakt op 0,3 MP terwijl dat toestel al een redelijke tijd niet meer leverbaar is.
Nokia's hebben sowieso niet van die geweldige camera's als je op een PC naar de foto's kijkt (eerlijk is eerlijk, niet alle toestellen getest, maar wel bijv. de Nokia 6630 1,3 MP, Nokia 6230 en de andere toestellen waarvan je wat "meer" zou verwachten).

Om een lang verhaal kort te maken : Ik wil eerst de foto's zien van 2 MP tel van KPN voordat ik zoiets heb van "jaaaaaaaaaa dat is vet man"

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11 05:12
Eindelijk 2mp in nederland :).. Alleen in Japan ( of wat het nou korea ) hebben ze sinds 7 maanden ( of zoiets ) al een 3.2 MP camera en de foto's die ik daarvan gezien heb zijn echt te vergelijken met een digitale camera van 3.2 MP. Hoop dat die ooit nog een keer richting Nederland komen.. ( voor diegene die meer info erover willen, ging om een CASIO telefoon -> http://news.mobile9.com/2...32-megapixel-cameraphone/)

edit: linkje geplaatst naar casio phone

[ Voor 15% gewijzigd door mrFoce op 20-01-2005 12:04 ]

• ankhie

ankhie

ehm, gideon82, de Sharp V902 is al een tijdje verkrijgbaar in NL met 2 MP camera hoor :)

[ Voor 4% gewijzigd door ankhie op 20-01-2005 12:30 ]

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
De CCD is nog steeds 1.3MP en niet 2MP, begrijp ik hieruit dat de rest softwarematig vergroot wordt?
Dus van 1.3 naar 2mp?
bron

Systeem Specs

• Moerk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 18:55
Hier loopt al een topic over:
Het grote Mitsubishi M900 topic

Tis een hele mooie telefoon, en de camera maakt echt supergoede foto's! Als je een beetje rondkijkt op bijvoorbeeld www.howardforums.com, dan kun je wel een aantal foto's vinden die met die telefoon zijn gemaakt. Het allergrootste nadeel is dat hij geen bluetooth heeft. Daarom valt hij voor mij persoonlijk al af.

bla-di-bla

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11 05:12
Xandalf schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:29:
ehm, gideon82, de Sharp V902 is al een tijdje verkrijgbaar in NL met 2 MP camera hoor :)
he he, wist ik niet 8)7 maar geef mij maar die 3.2 want de foto's die ik gezien heb daarvan zijn zoooo veel beter dan die ik gezien heb van de v902 & M430

[ Voor 3% gewijzigd door mrFoce op 21-01-2005 02:53 ]

• ankhie

ankhie

Ah kijk eens aan :
http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=13155

Hier kan je foto's gemaakt met deze foon vinden. Persoonlijk vind ik ze er goed uitzien ... praktisch hetzelfde als de sharp. Goeie cam dus. En toch houdt de s700i mijn voorkeur :D

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 21:16

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zoals gewoonlijk weer.. beauty is in the eye of the beholder ;)
Ik vindt de foto's verschrikkelijk slecht vergeleken met een echte digicam. Het is wel grappig hoor maar mooi is anders. Dit is natuurlijk met alle phone cams zo...vandaar dat ik een mobiel heb om mee te bellen, een digicam om foto's te maken etc :)

Voor een phonecam zijn de foto's wel netjes.

ma ma ma ma ma macron one

Pagina: 1