[Toetsenbord - Muis Combo]Batterijen te snel leeg?

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06 20:17
Ik heb een Logitech Cordless Desktop LX 300. Maar nu zit ik met een probleem, ik kan gemiddeld maar een maand met mijn batterijen van de muis doen en dan moet ik ze al weer vervangen. Is er iemand met hetzelfde probleem die een oplossing weet, of is gewoon 't beste om een compleet nieuw desktop te kopen met oplaadunit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-06 22:46
Ik heb ook een tijdje een Cordless Optical van Logitech gehad, en ik moest de batterijen ook ongeveer om de maand de batterijen vervangen. Als je ze niet elke maand wilt vervangen, zal je denk ik een nieuwe desktop moeten kopen. Of alleen een losse muis.
Ik heb nu een MX700 en daar zit gewoon een oplaad unit bij, ikzelf vind dat erg handig, als je muis bijna leeg is (wat die zelf aangeeft) gooi je em gewoon in de oplader en hij is weer ready voor gebruik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328

Gaan er gewone AA (penlite) gevallen in? In dat geval een setje 2000mAh kopen of beter (heb al 2300 gezien) en een reservesetje, kan je snel wisselen en 1 setje opgeladen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immad
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-05 21:25
Mijn mx-1000 gaat maar 10 dagen mee, voordeel is wel weer dat je geen losse batterijen hoeft te kopen. Dit voordeel verdwijnt natuurlijk als je met 2 setjes werkt. (Je hebt dan een maand om op te laden :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Anoniem: 83328 schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:14:
Gaan er gewone AA (penlite) gevallen in? In dat geval een setje 2000mAh kopen of beter (heb al 2300 gezien) en een reservesetje, kan je snel wisselen en 1 setje opgeladen houden.
2300mAh? Waar heb je die gezien?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328

Erasmo schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 20:42:
[...]

2300mAh? Waar heb je die gezien?
Kijkshop heeft ze (van HaPe) en Mediamarkt geloof ik ook (merk niet gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Laatst online: 07-06 22:46
Je kan anders ook bij een fotospeciaalzaak kijken, die heeft ze ook vaak. Daar heb ik ook mijn 2350 NiMH batterijen vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinite_t
  • Laatst online: 05-06 13:40
Ik heb zelf een desktop comfor zetje van logitech, en had dus ook het probleem dat m'n muis batterijen vreet. Ik heb idd 2 setjes van 2100 mAh gekocht, en kan nu ongeveer 6 weken met een setje. Dus langere met je batterij-en, stuk beter voor je protomonee, en natuurlijk niet te vergeten ook nog es goed voor het mileu.

The easiest way to solve a problem is just to solve it.

Pagina: 1