Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] verzoek om subcategorie MCE-certified tv-kaarten in *

Pagina: 1
Acties:

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
*Video-editing, MPEG & TV kaarten.
Waarom?, onder MCE 2005 werken alleen kaarten die door Microsoft zijn gecertificeerd. Het is voor de doorsnee consument moeilijk te zien welke kaarten dat nu zijn. Ik wil best helpen om deze subcategorie in te richten.
Zie voor de lijst: http://www.microsoft.com/...s/dfw/partnerlisting.mspx

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Een categorie voor 22 kaarten, waarvan verschillende niet eens in de pricewatch voorkomen vermoedelijk? Persoonlijk vind ik dat wat weinig, maar daar kunnen PW-admins vast wel uitspraak over doen :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Spice

Spice

Topicstarter
Gaat niet zozeer om de kwantiteit, die zal wel groeien, het gaat om overzichtelijkheid
[wat ben jij snel met reageren btw :P ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De lijst met ondersteunde videokaart is toch te bekijken via de site van Microsoft. Het is dan alleen nog een kwestie van de kaart opzoeken in de PriceWatch en je hebt hem. Ik zie niet in waarom er een aparte categorie gemaakt moet worden om alleen maar MCE-gecertificeerde videokaarten te plaatsen? We hebben immers ook geen aparte categorie voor Centrino-laptops, Alienware-pc's en weet ik niet wat nog meer.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zoals Yoeri al zegt is dat een te kleine hoeveelheid om een aparte subcategorie aan te maken. Tevens gaan we niet voor elke fabrikant een aparte "certified" categorie aanmaken. :)

• Spice

Spice

Topicstarter
Robin Vreuls schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:26:
De lijst met ondersteunde videokaart is toch te bekijken via de site van Microsoft. Het is dan alleen nog een kwestie van de kaart opzoeken in de PriceWatch en je hebt hem. Ik zie niet in waarom er een aparte categorie gemaakt moet worden om alleen maar MCE-gecertificeerde videokaarten te plaatsen? We hebben immers ook geen aparte categorie voor Centrino-laptops, Alienware-pc's en weet ik niet wat nog meer.
Nou ja, je hebt wel allerelei typen videokaarten en processors. Ik ben btw 15 minuten bezig geweest om de lijst te kunnen vinden [ik wil nix horen over mijn opzoek kwaliteiten! >:) ]
Jullie zijn wel kritisch hoor, ik wil alleen helpen om wat overzichtelijkheid te creeeren en ik heb het gevoel dat ik gelijk wordt neergesabeld, is niet goed voor input.

• Spice

Spice

Topicstarter
Longbeard schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:27:
Zoals Yoeri al zegt is dat een te kleine hoeveelheid om een aparte subcategorie aan te maken. Tevens gaan we niet voor elke fabrikant een aparte "certified" categorie aanmaken. :)
ok, ik geef het maar weer op, misschien heeft DK toch hopelijk een andere mening.
Vraag aan de mensen die hier reageren, heb je al eens mce onder handen gehad? Misschien moet je eens kijken hoeveel moeite mensen hebben om een mce-systeem fatsoenlijk te laten werken.

[ Voor 22% gewijzigd door Spice op 20-01-2005 09:32 ]

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Haha, je moet begrijpen dat dat wel nodig is. Als elke user zijn input komt brengen, dan zijn we binnen tienduizend jaar nog niet klaar met aanpassingen. Desondanks hebben we heel graag dat users proberen mee te denken over hoe dingen verbeterd kunnen worden, maar dan moet je wel sterk in je schoenen staan met argumenten natuurlijk :P

Overigens zie ik wel een alternatief, maar ik weet niet of dat gewenst is. Zoals er bij videokaarten (AGP) achter staat en bij Harde schijven bvb (8MB, NCQ, SATA) zou men kunnen overwegen om bij de MCE-compatibele tv-kaarten even (MCE) erachter te zetten?

• Spice

Spice

Topicstarter
Yoeri schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:31:
Haha, je moet begrijpen dat dat wel nodig is. Als elke user zijn input komt brengen, dan zijn we binnen tienduizend jaar nog niet klaar met aanpassingen. Desondanks hebben we heel graag dat users proberen mee te denken over hoe dingen verbeterd kunnen worden, maar dan moet je wel sterk in je schoenen staan met argumenten natuurlijk :P

Overigens zie ik wel een alternatief, maar ik weet niet of dat gewenst is. Zoals er bij videokaarten (AGP) achter staat en bij Harde schijven bvb (8MB, NCQ, SATA) zou men kunnen overwegen om bij de MCE-compatibele tv-kaarten even (MCE) erachter te zetten?
Ik ben uiteraard geen maloot, dat haha vind ik denigrerend, het mce erachter zetten vind ik een acceptabel alternatief, niet wat ik hoopte maar ok.
edit: was niet zo netjes

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Dat spijt me dan want dat was niet de bedoeling :) Dat was eerder een sympathiek bedoeld lachje naar aanleiding van
Jullie zijn wel kritisch hoor
;)

Overigens, àls de mensen van de Pricewatch besluiten om de MCE-compatibiliteit aan te geven, dan kun je gewoon in de categorie tv-kaarten naar MCE zoeken en heb je meteen iets wat eigenlijk zo goed als gelijk is aan een subcategorie, door het overzicht van die kaarten :)

[ Voor 33% gewijzigd door Yoeri op 20-01-2005 09:40 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Yoeri schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:38:
Overigens, àls de mensen van de Pricewatch besluiten om de MCE-compatibiliteit aan te geven, dan kun je gewoon in de categorie tv-kaarten naar MCE zoeken en heb je meteen iets wat eigenlijk zo goed als gelijk is aan een subcategorie, door het overzicht van die kaarten :)
Dat zou typisch iets zijn wat we in de tweede versie van de Pricewatch kunnen oplossen, door een extra tagje aan te maken waarin deze informatie toegevoegd kan worden. Maar goed, PW2 wordt sowieso zeer veel beter dan de huidige PW qua zoekfuncties en informatie-aangeefttagjes enzo :) .

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Harm schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 14:18:
[...]

Dat zou typisch iets zijn wat we in de tweede versie van de Pricewatch kunnen oplossen, door een extra tagje aan te maken waarin deze informatie toegevoegd kan worden. Maar goed, PW2 wordt sowieso zeer veel beter dan de huidige PW qua zoekfuncties en informatie-aangeefttagjes enzo :) .
Yep, maar mijn alternatief was dan ook meer bedoeld in afwachting van het lanceren van PW2 :P

Pagina: 1