Pro-AMD modding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik kom weer even karmahoeren ;)

reviews: Intel Sonoma: grote update voor Centrino

Een bezoeker merkt op dat het artikel over Sonoma nogal eenzijdig is, vooral omdat er niets gezegd zou worden over de zogenaamde "behoorlijke voorsprong" van AMD. Pats, +3 inzichtvol. Vervolgens leg ik haarfijn uit dat die voorsprong die hij in zijn hoofd heeft zitten helemaal niet bestaat, en daar krijg ik maar 1 puntje voor ;(.

Volgens mij typisch mod-op-mening gedrag dat helaas wel vaker voorkomt op de FP, maar dit keer is het wel heel erg duidelijk over welke processorfabrikant je positief moet zijn om punten te scoren :).

* Wouter Tinus vindt het erg jammer dat mensen in plaats van (of na) zo'n anonieme modactie niet gewoon argumenten posten waarom ze het er niet mee eens zijn.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

*rondfietsen doet*

Fijn artikel & mooie goodies :9

Het (reacties, betreffende subthread) staat er ondertussen dacht ik redelijk bij. Over dat "waarom": je vergelijkt in je reaktie AMD en Intel op basis van MHz'en, waar 'we' de afgelopen twee, drie jaar op IPC hebben leren letten. De stelling dat Intel meer of zelfs vergelijkbare performance (al dan niet per Watt) levert is wmb dan ook niet direct bewezen. Of dit nou klopt of niet: daar zou een verklaring voor de oorspronkelijke moderatie in kunnen zitten :) Een mod-op-mening haal ik er dan ook niet direct uit, maar ik heb niet gezien hoe het er gisteravond bijstond :)

offtopic:
En dat niet elke moderatie wordt onderbouwd vind ik eigenlijk niet erg, dan zou niemand meer dan 1 moderatie per artikel uitdelen, want daarna mag het niet meer :P

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.