[WiFi] Asus WL-330 en WPA

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07-2022
Om bij mijn moeder een draadloze verbinding aan te leggen tussen muur met adsl-aansluiting en de computer aan de andere kant van de kamer, ben ik geïnteresseerd in de Asus WL-330 access point. Maar nu het volgende:

Op de Asus site staat dat WPA-beveiliging mogelijk is na een firmware upgrade. Op deze website staat echter het volgende:
Update:

1/19/2005 - ASUS says it was in error. Neither WPA nor WPA-PSK is now or will be supported. They are concentrating efforts on 802.11g products.
Op de Asus site is daar nog niets over te vinden. Ik vind het ook raar als Asus lange tijd aangeeft dat een firmware upgrade voor WPA kan zorgen, om dan later toe te geven dat dit niet kan en nooit zal kunnen. Terwijl op hun site nog steeds staat dat het kan. Als dit waar is vind ik Asus wel een stel oplichters eigenlijk :/.

Kan iemand mij vertellen of het gelukt is om WPA te gebruiken of juist niet? Want dat is wel een voorwaarde voor het AP dat mijn moeder gaat gebruiken (ze is al zo paranoïde.... ik wil absoluut niet het risico lopen dat iemand haar 'kraakt'. En jaja, helemaal geen netwerkverbinding is het veiligste maar dat internet zo moeilijk :P)

Google levert geen antwoorden en de search hier ook niet. Ik vind op de Asus site ook geen nederlands telefoonnummer om te bellen en zo'n contactformulier op de website heb ik nog nooit antwoord op gekregen (iig niet binnen een redelijke tijd) dus dat probeer ik niet eens meer.

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07-2022
Helemaal niemand ervaring met dit apparaatje?

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.