Toon posts:

MS 6380 + 160 Gb

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij Mycom een 160 Gb 8Mb cache Maxstor Harddisk gekocht en in mijn computer met een MSI K7T PRO 2 RU moederboard gezet.

Het probleem is dat mijn BIOS (ami v3.7) hem wel als zijnde 160 Gb herkent, maar hij in windows (zowel tijdens installatie als erna), als zijnde 130Gb geregistreerd staat.
Wat kan ik nu nog doen? Is 'ie kapot, moet ik een nieuw(e) Mobo, CPU en geheugen aanschaffen of is er een andere oplossing?

Alvast bedankt, Remco Boersma

Verwijderd

Heb je toevallig hier al gekeken?

OM FAQ / Beleid

Verwijderd

De dingen in OM FAQ / Beleid helpen ook niet?

Verwijderd

Topicstarter
Nee maar het ziet eruit als een bruikbare oplossing.

Bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Win XP met een SP2 slipstream heeft het probleem opgelost...

Ik heb nu 150 Gb vrije ruimte (met 2.4 Gb gebruikt door win XP)

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Maxtor heeft ook een registersleutel op hun site staan om HDD groter dan 137GB softwarematig te herkennen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Tatsu op 21-01-2005 02:24 ]

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

FAQ-gevalletje dus.

Doe voortaan eens vooronderzoek eer je een topic opent. Dat wordt hier op GoT wel van je verwacht :) Aangezien je hier nieuw bent, raad ik je aan om de [faq]registratievoorwaarden[/] eens aandachtig te doornemen, inclusief alle onderliggende gedeelten. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;) Samengevat zijn dat: inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis.

Tip: neem voortaan de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van elk subforum door eer je een topic wil starten. Daarin staat namelijk een handige samenvatting van wat je dan allemaal minimaal moet kennen en uitvoeren.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.