Toon posts:

Vestel 30" Washington LCD-TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die deze televisie heeft en zijn ervaringen met dit toestel even kan mededelen?
We zijn van plan deze TV te kopen.
Ik heb al gelezen over slechte ervaringen met dit merk, maar dan meestal over DVD-spelers.
Dus liefst niet over het merk een oordeel vellen, maar over het toestel zelf.
Alvast bedankt.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Kost 1880 euro zie ik :X

Doe jezelf nou een lol en geef 100 a 300 euro meer uit. Heb je een Philips, LG, JVC of noem maar iets op. Op zo'n bedrag maakt dat beetje ook niks meer uit.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ze kosten nu rond de 1300 euro.
Ik ben ook geinteresseerd in deze TV, maar zou ook graag ervaringen van andere lezen.
Wat ik denk ik ga doen is gewoon bij Neckermann bestellen, 14 dagen op proef.....wel zorgen dat je niets beschadigd (ook de verpakking niet).

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

1300 voor een 30" tv :?
Prijzen zijn hard gedaald als ik zo vergelijk met een half jaar geleden :D

[ Voor 83% gewijzigd door Fietsbel op 12-02-2005 22:19 ]

39

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-02 20:50
bij de makro markt in duitsland was een 76 cm(30 inch) 999 euro! das niet zo duur.

Verwijderd

Deze is ook wel aardig denk ik. Extra garantie erbij afsluiten en je zit drie jaar "safe"
http://www.marktplaats.nl...t%3DZoek%26av%3Da%26pv%3D

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
Vestel is van oorsprong een turkse merk, maar bestaat allemaal uit "a-merk" onderdelen. Laatst las ik dat Vestel een samsung tv fabriek in duitsland had overgekocht, dat wil dus zeggen ook hun techniek. Dus de tv die jij wilt gaan halen zal ongeveer dezelfde zijn als een samsung tv, maar dan iets goedkoper.... En daarnaast je hebt toch een kopersgarantie van: 10 dagen niet goed geld terug:P
Pagina: 1