Hallo,
Ik heb net een OvisLink (nee, geen OfficeLink) KVM switch gekregen voor 2 PC's.
Hardstikke handig, maar nu lijkt het wel of het apparaat bepaalde muisknoppen niet ondersteunt.
Zoals de topictitel al zegt doet m'n dubbelklik knop het niet meer, kan ik niet meer scrollen en andere 'advanced' buttons op m'n MX500 muis doen het ook niet meer.
En nu ik dit typ merk ik dat ook m'n keyboard trager is. (regeltje weghalen met backspace bijvoorbeeld, gaat nu echt letter voor letter.
De muis wordt nog steeds als MX500 herkent door Logitech MouseWare, de knoppen kunnen nog steeds worden toegewezen, maar ze doen het gewoon niet.
Op de site van OvisLink of de handleiding kan ik hier niks over vinden, behalve:
Support Microsoft IntelliMouseR, IntelliMouse ExplorerR, Logitech NetMouseR or other compatibles
Zegt me nog niet zo veel eigenlijk...
Doe ik iets fout, of is deze switch gewoon te 'simpel' ?
[edit]
Ik ben een sufferd... Zeg het maar.
Even opnieuw opstarten kon geen kwaad. Beestje werkt prima nu.
* Kipcorn heeft weer een lesje geleerd
[edit 2]
Toch niet helemaal dus...
Op een ouder systeem reageert ie helemaal niet, al staan beide systemen allebei aan. Voeding krijgt ie ook want de F-lock key op m'n bord gaat branden. Maar num lock en zo doen het weer niet.
Ook ben ik m'n muis knoppen en scrollwiel weer kwijt na het switchen.
[edit 3]
Hehe, oops. Ook al opgelost.
Als hier een mod langs komt, gooi maar dicht hoor.
[edit 4] Blijf aan de gang he...
Ouder systeem wil nog steeds niet reageren. Muis kan ik niet testen omdat er nog geen OS op staat.
Ik heb net een OvisLink (nee, geen OfficeLink) KVM switch gekregen voor 2 PC's.
Hardstikke handig, maar nu lijkt het wel of het apparaat bepaalde muisknoppen niet ondersteunt.
Zoals de topictitel al zegt doet m'n dubbelklik knop het niet meer, kan ik niet meer scrollen en andere 'advanced' buttons op m'n MX500 muis doen het ook niet meer.
En nu ik dit typ merk ik dat ook m'n keyboard trager is. (regeltje weghalen met backspace bijvoorbeeld, gaat nu echt letter voor letter.
De muis wordt nog steeds als MX500 herkent door Logitech MouseWare, de knoppen kunnen nog steeds worden toegewezen, maar ze doen het gewoon niet.
Op de site van OvisLink of de handleiding kan ik hier niks over vinden, behalve:
Support Microsoft IntelliMouseR, IntelliMouse ExplorerR, Logitech NetMouseR or other compatibles
Zegt me nog niet zo veel eigenlijk...
Doe ik iets fout, of is deze switch gewoon te 'simpel' ?
[edit]
Ik ben een sufferd... Zeg het maar.
Even opnieuw opstarten kon geen kwaad. Beestje werkt prima nu.
* Kipcorn heeft weer een lesje geleerd
[edit 2]
Toch niet helemaal dus...
Op een ouder systeem reageert ie helemaal niet, al staan beide systemen allebei aan. Voeding krijgt ie ook want de F-lock key op m'n bord gaat branden. Maar num lock en zo doen het weer niet.
Ook ben ik m'n muis knoppen en scrollwiel weer kwijt na het switchen.
[edit 3]
Hehe, oops. Ook al opgelost.
Als hier een mod langs komt, gooi maar dicht hoor.
[edit 4] Blijf aan de gang he...
Ouder systeem wil nog steeds niet reageren. Muis kan ik niet testen omdat er nog geen OS op staat.
[ Voor 40% gewijzigd door Kipcorn op 20-01-2005 00:16 ]