[XP Pro SP1] Opnieuw een activatie nodig

Pagina: 1
Acties:

• Repeat64
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 18:54
Kennelijk heb ik de laatste zoveel aan mijn hardware verspijkerd, dat XP het nu nodig vind om opnieuw te moeten activeren. Op zich geen probleem, alleen pakt het activatieprogramma geen enkele key aan die ik opgeef (inclusief de legale).
Ik heb dit probleem eerder gehad en toen gewoon opnieuw XP geïnstalleerd maar nu ben ik deze doos al wat langer aan het gebruiken, en een nieuwe installatie zou erg vervelend zijn. Het probleem toen was dat ik eerst SP1 had geïnstalleerd voordat ik had geactiveerd. Kennelijk pakt ie na SP1 niet dezelfde codes als voor SP1. Iemand een idee?

Check hier mijn Specs

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-04 18:43

Acheron

updatepack.nl

Toch niet met Fuck Gates William :X

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-04 09:43
Je kunt toch ook naar microsft bellen? Misschien lost dat het op :)

• Repeat64
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 18:54
Nee, Fuck Gates William heeft er niets mee te maken.
Andere suggesties?

Check hier mijn Specs

Verwijderd

dan weet je het voor de volgende keer :).. eerst activeren.. en daarna pas SP1 installe.. maja.. kdenk ook dat dat de bedoeling is.. omdat MET SP1 weer iets anders is..

toen ik een XP cd ging slipstreamen.. had ik ook ineens een andere key nodig. kon dus niet degene gebruiken die ik daarvoor gebruikte met installeren zónder SP1

kdenk dat probleem zich bij jou nu ook voordoet.. helaas..

contact opnemen met MS zou misschien nog wel een oplossing bieden. maar anders is het helaas pindakaas :>

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:30
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 22:57:
dan weet je het voor de volgende keer :).. eerst activeren.. en daarna pas SP1 installe.. maja.. kdenk ook dat dat de bedoeling is.. omdat MET SP1 weer iets anders is..

toen ik een XP cd ging slipstreamen.. had ik ook ineens een andere key nodig. kon dus niet degene gebruiken die ik daarvoor gebruikte met installeren zónder SP1

kdenk dat probleem zich bij jou nu ook voordoet.. helaas..

contact opnemen met MS zou misschien nog wel een oplossing bieden. maar anders is het helaas pindakaas :>
Dan heb je zeker een andere boot-image gebruikt, daar zit die serial ingebakken

Verwijderd

Klopt.. maar dat is dus ook zijn probleem.. omdat hij nu dus al die SP1 heeft geinstalleerd en nog niet had geactiveerd.. dan vraagt ie natuurlijk om een serial wat bij die SP1 hoort te zitten.. dat gaat net zoals bij mij niet werken met de oude..

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:11

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als je problemen hebt met de key die geleverd werd bij jouw originele Windows XP dan zou ik je aanraden om contact op te nemen met Microsoft.
Heb je problemen met een illegale versie van Windows XP dan zou ik je aan willen raden om naar een ander forum te gaan.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

E-Vix schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:06:
Als je problemen hebt met de key die geleverd werd bij jouw originele Windows XP dan zou ik je aanraden om contact op te nemen met Microsoft.
Heb je problemen met een illegale versie van Windows XP dan zou ik je aan willen raden om naar een ander forum te gaan.
daar gaat het hier nu niet om.. hij heeft ook een legale key, maar die werkt ook niet.. en vraagt hier hoe dat kan en of er een oplossing/work-around is.

als hij duidelijk had vermeldt dat ie een ilegale key had.. dan had ik net zoals jou gereageerd.. maar dat is nu niet het geval :+

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

We kunnen toch niet helpen want een workaround zou illegaal zijn. Enige oplossing is contact opnemen met Microsoft Nederland.
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:04:
Klopt.. maar dat is dus ook zijn probleem.. omdat hij nu dus al die SP1 heeft geinstalleerd en nog niet had geactiveerd.. dan vraagt ie natuurlijk om een serial wat bij die SP1 hoort te zitten.. dat gaat net zoals bij mij niet werken met de oude..
Werkt hier anders perfect.

Enige verschil is dat illegale keys (FCKGW) in SP1 geblokkeerd zijn.

Bovendien lees ik OPNIEUW activeren. Er hoeft geen nieuwe key ingevuld te worden. Gewoon even activeren en als dit niet mag van MS dan moet je even met het gratis 0800 nummer bellen. Je krijgt dan een computer aan de lijn, wil die ook niet, dan krijg je iemand van de klantenservice. Die leg je het probleem uit en dan wijst die je door en krijg je daarna van de computer je activatiecode te horen.

Klaar. Wil je dit niet dan heb je gewoon een illegale key. Er worden geen persoonlijke gegevens ofzo gevraagd..

[ Voor 38% gewijzigd door Glashelder op 19-01-2005 23:17 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Je hebt helemaal gelijk, maar toch.. als MS een work-around zou hebben als ze zelf nog geen oplossing zouden hebben.. had dat toch gekund? of zit ik daar ook mis in :)

maargoed.. ik ben het voor de rest helemaal eens met je statement :Y)

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Daar zit je mis in inderdaad :P De work-around is heel simpel. Bellen en je krijgt een nieuwe activatie code. Maar kom niet met een FCKGW-key aanzetten :P

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Pagina: 1