Internet Explorer start na 30 seconden

Pagina: 1
Acties:

• Merev
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-10-2025
Als ik Internet Explorer aanklik dan duurt het ongeveer 30 seconden voordat deze opstart, een 2e browser duurt ook weer 30 seconden. Als ik offline ga dan opent IE zich meteen.

Dit is gekomen een dag nadat ik norton systemworks 2005 had geinstalleerd, deze heb ik toen meteen weer verwijderd, alleen het probleem is gebleven.
Ik heb ook de computer op virussen gescant met de online scanner van symantec (geen virussen gevonden) en daarnaast op spyware gecheckt met hitman pro, maar dit hielp allemaal niet.

Weten jullie wat ik hieraan kan doen, behalve het compleet opnieuw installeren van windows.

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Zoek eens op google naar RegCleaner en laat deze eens scanne, misschien zijn er onderdelen van de virusscanner van norton die geintegreerd was met internet explorer blijven zitten ofzo...?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Volgens mij was hier onlangs ook nog een topic over, maar toen duurde het wat langer:

[rml][ IE] Starten duurt 1.5 minuut[/rml]

• Merev
Heb er verschillende regcleaners overheen gegooid en ook de dingen gedaan die in dat andere topic staan, maar allemaal zonder resultaat.
Maar volgens mij is het probleem dat ik heb ook anders dan van PeterEs, namelijk het tweede IE venster opent zich bij hem meteen en dat duurt bij mij ook weer 30 seconden en daarnaast als ik offline ben dan opent IE zich meteen.
Is erg irritant dit, iemand die nog een mogelijke oplossing weet?

• EricJH
  • Laatst online: 22-08 05:38
Doorzoek je register met regedit op de termen Norton en Symantec. Daarmee haal je dacht ik alles van Norton eruit. Ook de datumsleutels.

Verwijderd

Probeer IE eens opnieuw te installeren

• Merev
Heb het meteen maar rigoureus, namelijk windows opnieuw geinstalleerd, dat werkt ook namelijk. :+
Bedankt voor de hulp in ieder geval.
Pagina: 1