xbox live probleem

Pagina: 1
Acties:

• stimpyMGS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:05
ik heb een abonomment van xbox live gekocht, en al een account aangemaakt enzo, maar nu kan k niet meer verbinden met xbox live. ik heb een router van us robotics, en de pc werkt wel op de router. als ik wil connecten krijg ik het volgende te zien: No DNS Server addresses were received from the DHCP or PPPoE server. Enter the DNS Server(s) provided by your ISP in the Network Settings menu

ohja, netwerk is @home basis (download:768 upload:128, dat zou genoeg zijn volgens microsoft)

[ Voor 12% gewijzigd door stimpyMGS op 19-01-2005 22:24 ]

• Retaliator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 10:28
Heb je de router goed ingesteld?

Mijn Xboxje krijgt gewoon het DNS adres van de router door...

Kijk anders wat het DNS adres is dat je PC heeft gekregen van de router... als je deze ook insteld in je Xbox dan zou het moeten werken.

• stimpyMGS
moet ik ook gegevens zoals de host en mac adres enzo invullen?

trouwens, waar vind ik dit dns adres? met ipconfig krijg ik het dns achtervoegsel te zien, is dit hetgene wat ik nodig heb?

[ Voor 51% gewijzigd door stimpyMGS op 20-01-2005 15:55 ]

• stimpyMGS
alles in het xbox dashboard staat trouwens op automatic. Of moet ik zelf het IP adres etc invullen, en zoja, waar vind ik deze? het ip adres dat ipconfig aangeeft is anders dan in het router menu staat. (jullie mogen me een n00b noemen)

Verwijderd

stimpy-NL schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 16:01:
alles in het xbox dashboard staat trouwens op automatic. Of moet ik zelf het IP adres etc invullen, en zoja, waar vind ik deze? het ip adres dat ipconfig aangeeft is anders dan in het router menu staat. (jullie mogen me een n00b noemen)
Zelfde gateway invullen als je bij IPconfig krijgt, ditto voor subnetmask. dnssen ook handmatig invullen bij xbox (of pak 62.251.0.6 bijv.). het IP van de Xbox moet eits zijn dat in je range zit. als je pc bijv x.x.x.18 is kan je op de xbox 22 nemen.

• stimpyMGS
waar vind ik dat dns dan? in ip config krijg ik het achtervoegsel ofzo te zien....

en wat bedoel je met
het IP van de Xbox moet eits zijn dat in je range zit. als je pc bijv x.x.x.18 is kan je op de xbox 22 nemen.
sorry voor de wat n00by vragen :P

[ Voor 56% gewijzigd door stimpyMGS op 20-01-2005 16:08 ]

Pagina: 1