Toon posts:

tft zonder subd connector

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een 17"tft op de kop getikt ( HP 1702) waarbij een onverlaat de vga connector
er af heeft geknipt ( 15p HD sub D)

Weet iemand waar ik het aansluitschema voor zo'n connector kan vinden?

bvd

• gerbruggeman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07 17:39

Help Java!

Verwijderd

Topicstarter
geweldig

dank je wel

mvg Rudi

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
offtopic:
Als de kabel er is afgeknipt kun je er bijna zeker van zijn dat het een gestolen scherm is. Ze knippen de kabels door omdat dit sneller gaat dan ze af te koppelen :/

edit:
@ixl85: ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Admiral Freebee op 19-01-2005 22:40 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Jammer dat je hier niet veel aan hebt he ;)
Je weet toch niet welke kabel van wat is als je de connector eraf knipt :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben er nog niet helemaal

Ik heb de volgende draden rood, groen en blauw , afgeschermd , die zijn duidelijk

daarnaast 6 dunne draden , rood ,geel, oranje, groen ,bruin en zwart

wat is wat?

mvg

Verwijderd

Topicstarter
is niet gestolen, komt uit bedrijfs brand, echter de slopers zijn echte slopers geweest

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
mhhh die schermpjes ken ik...
die zijn meestal van de vrachtwagen gevallen.... stttt

edit:

amour021 and i think alike :)

[ Voor 20% gewijzigd door ixl85 op 19-01-2005 22:28 ]

Verwijderd

Rood = rood, groen = groen, blauw = blauw. 2 van de dunne draden zijn voor je vertikale en horizontale sync. Meer heb je niet nodig om beeld te hebben.

De reden dat ik die snoeren er altijd afknip is om aan te geven dat het een kapot exemplaar is waarvoor het niet rendabel was om te repareren en in de 2e hands te gooien. Veel bedrijven doen dit, dus het is niet duidelijk of je dadelijk wel ooit beeld zal hebben. :)

Let er trouwens op dat die eerder geposte pinout niet hoeft te kloppen: http://www.hardwarebook.net/connector/av/vgavesaddc.html (al hoeven dus niet alle draden/pinnen gebruikt te zijn)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 22:33 ]

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 22:11:
Hallo

Ik heb een 17"tft op de kop getikt ( HP 1702) waarbij een onverlaat de vga connector
er af heeft geknipt ( 15p HD sub D)

Weet iemand waar ik het aansluitschema voor zo'n connector kan vinden?

bvd
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 22:26:
is niet gestolen, komt uit bedrijfs brand, echter de slopers zijn echte slopers geweest
Net zei je nog een overlaat.

Gezien het feit dat je enige postings die je gedaan hebt in dit topic staan vind ik het niet vertrouwd en ga je dus ook niet helpen een mogelijk gestolen scherm aan de praat te krijgen.

Volgens mij dus BS en een gestolen scherm...

[ Voor 53% gewijzigd door Fairy op 19-01-2005 22:38 ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:44

PD2JK

ouwe meuk is leuk

De sloper is in dit geval de onverlaat. Toch? :?

on·ver·laat (de ~ (m.))
1 door en door slecht persoon => naarling

[ Voor 44% gewijzigd door PD2JK op 19-01-2005 22:38 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:49
ff offtopic:
Dit vin ik egt een TWEAKERS instelling, als de TS zegt dat het niet gestolen is geloof hem dan gewoon, en er zijn miljoenen forums op internet dus waarom helpen jullie hem niet... want de laaste tijd hoor ik namelijk alleen maar mensen die klagen over de mentaliteit van TWEAKERS forum !!!

en ff ontopic: ik zelf heb het nog nooit geprobeert en weet ook geen sites ervoor, anders had ik je graag geholpen..

Misschien tip... in je monitor... als je die open maakt miss kan je daar een kabel aan maken miss kan je dan de kabels beter bekijken...

Modbreak:Blijf aub een beetje on-topic en als je post, doe dat dan niet zo schreeuwerig en verzorg je taalgebruik een beetje...

[ Voor 12% gewijzigd door dion_b op 20-01-2005 17:08 ]

• ixl85
VerkerkSander schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 22:46:
ff offtopic:
Dit vin ik egt een TWEAKERS instelling, als de TS zegt dat het niet gestolen is geloof hem dan gewoon, en er zijn miljoenen forums op internet dus waarom helpen jullie hem niet... want de laaste tijd hoor ik namelijk alleen maar mensen die klagen over de mentaliteit van TWEAKERS forum !!!
nou ik vin da gij wa aan uw nederlands mag doen!
Maar de TS word toch ook geholpen? of niet soms, alleen vind ik dit wel een beetje vreemd, dat slopers kabels van tfts gaan door knippen...

Maargoed wat je ook kan doen is de kabels bestellen bij een electronica zaak.. kan je ze er helemaal opnieuw in zetten, is ook niet zo moeilijk... (kosten volgensmij 20 euro per stuk)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga maar geen woordspelletjes doen over slopers of onverlaten, is dit forum onwaardig
lijkt mij

Degenen die wel proberen te helpen bedankt,probeer bij HP ook nog info te krijgen

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Denk even na, ze gaan toch niet zo'n scherm jatten en dan de connector eraf knippen?? Zelfs de domste dief weet dan nog dat het scherm dan vrijwel waardeloos is.
Wat wel gebeurt is dat alleen PC's gestolen worden en men voor het gemak alle aangesloten snoeren doorknipt. Maar monitor/muis/toetsenbord etc. laten ze allemaal liggen. Vandaar dat er wel es vaker zulke (waardeloze) schermen in omloop komen welke afkomstig zijn van bedrijven.

[/offtopic]

Maar ik denk dat je er het beste een compleet nieuwe kabel in kunt zetten. Als je er een stuk aan soldeert (of met kroonsteentjes oid) krijg je ws. gigantisch storing of slecht beeld.

• gerbruggeman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07 17:39
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:29:
Ik ga maar geen woordspelletjes doen over slopers of onverlaten, is dit forum onwaardig lijkt mij
Mijn idee...
Degenen die wel proberen te helpen bedankt,probeer bij HP ook nog info te krijgen
Dat is het beste, zij zijn de enigen die met zekerheid/juistheid antwoord kunnen geven op jouw vraag...

Help Java!

• ixl85
Palomar schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 00:04:
Denk even na, ze gaan toch niet zo'n scherm jatten en dan de connector eraf knippen?? Zelfs de domste dief weet dan nog dat het scherm dan vrijwel waardeloos is.
Wat wel gebeurt is dat alleen PC's gestolen worden en men voor het gemak alle aangesloten snoeren doorknipt. Maar monitor/muis/toetsenbord etc. laten ze allemaal liggen. Vandaar dat er wel es vaker zulke (waardeloze) schermen in omloop komen welke afkomstig zijn van bedrijven.

[/offtopic]
offtopic:
jawel hoor, heb ooit iemand thuis gehad die 4 van zulke schermen had... (of ik dat niet kon fixen), ze waren gestolen uit een kantoorpand en om sneller te zijn hadden ze de draden door geknipt (misschien dat ze door het bureau zaten oid)
ik had er niet aan mee geholpen, toen had die kerel nieuwe kabels gekocht en klaar was ie

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

VerkerkSander schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 22:46:
ff offtopic:

en ff ontopic: ik zelf heb het nog nooit geprobeert en weet ook geen sites ervoor, anders had ik je graag geholpen..

Misschien tip... in je monitor... als je die open maakt miss kan je daar een kabel aan maken miss kan je dan de kabels beter bekijken...
Ikke vin jij eGt nederlanz leren moet...

Zeg dan niks :{
Modbreak:Zeg JIJ dan niets, als je vindt dat iemand verkeerd post, doe een TR, maar ga niet offtopic lopen blaten in de topic zelf, 2x fout maakt niet 1x goed :/

[ Voor 11% gewijzigd door dion_b op 20-01-2005 17:10 ]

Pagina: 1