Toon posts:

Blooover op K700i

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ha ik heb zojuist op www.jaggle.nl gelezen dat er een programma bestaat genaamd bloover.
url: http://trifinite.org/trifinite_stuff_blooover.html

ik wil dit zeer graag werkend krijgen maar als ik dit jar bestand echter kopieer naar mijn K700i en het wil openen krijg ik applicatiefout in beeld..

iemand ook maar enig id hoe ik dit kan oplossen?

mvg, freestyle

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-02 14:54

S1W

Je telefoon zal wel niet aan de specs voldoen... Op mij Nokia 6230 werkt het progje wel.

Van de site:

Here you find the Blooover tool as a .jar file for download. It is supposed to run on every phone that is equipped with a J2ME MIDP 2.0 VM and an implemented JSR-82 API (important for Bluetooth access).

Echter, bij het zoeken naar andere devices vindt hij niks, ik denk dat dit niet echt werkt...

Wat ik me ook af vraag, is het niet mogelijk dat deze tool niks anders is/doet dan het open gooien van je eigen telefoon en deze kwetsbaar maken voor exploits?

[ Voor 25% gewijzigd door S1W op 20-01-2005 08:32 ]

Verwijderd

Gisteren getest met een 6600 en een Samsung d500. Hoewel de D500 niet exploitable vanwege het ontbreken van de gaten waar Bloover gebruik van maakt. Bleek de 6600 wel degelijk hackable... Errug komisch.

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-02 14:54

S1W

Hmm... welke gaten maakt blooover precies gebruik van, want een nokia 6310i is er idd ook niet gevoelig voor.

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 22:34

theezeefje

Poehee

S1W schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 08:32:
Je telefoon zal wel niet aan de specs voldoen... Op mij Nokia 6230 werkt het progje wel.

Van de site:

Here you find the Blooover tool as a .jar file for download. It is supposed to run on every phone that is equipped with a J2ME MIDP 2.0 VM and an implemented JSR-82 API (important for Bluetooth access).

Echter, bij het zoeken naar andere devices vindt hij niks, ik denk dat dit niet echt werkt...

Wat ik me ook af vraag, is het niet mogelijk dat deze tool niks anders is/doet dan het open gooien van je eigen telefoon en deze kwetsbaar maken voor exploits?
Ik heb ook het probleem dat ie gaat scannen, en vervolgens niks kan vinden :(
jammer...
Zijn er alternatieven voor dit programma ?

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....