PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Lijkt me een typisch artikel om op te pikken op een computer beurs. (Kom je de leukste spullen tegen.)
De connector voor de kabel is wel los bij de electronica-handel te bestellen welke je zo aan een kabel kunt persen....
volgens mij hebben wij er ook nog een paar op kantoor liggen.
Mag je zo hebben wat mij betreft.
Als je interesse hebt moet je me maar even mailen: sjors@sfcomputers.nl
Mag je zo hebben wat mij betreft.
Als je interesse hebt moet je me maar even mailen: sjors@sfcomputers.nl
Heb net een mailtje gestuurd. Mocht het niet lukken ga ik eens opzoek naar die computerbeurzen (nooit van gehoord dat er bij mij in de buurt eentje was..) Dank!
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Of even goed kijken hoe hij verstgeklemd zit, en zonder de klemmen zelf te breken met een hele fijne schroevendraaier een connector van de 2*5,25" kabel halen, en op de 2*3,5" kabel aansluiten 2 centimeter van de "normale" 3,5" aansluiting voor B:\
Bankschroef, of gewoon met je volle gewwicht en een houtje ertussen doet wonderen voor het goed vastkrijgen
Bankschroef, of gewoon met je volle gewwicht en een houtje ertussen doet wonderen voor het goed vastkrijgen
Ja dat werd mij ook al verteld door degene die mij de 5,25" drive gaf.... Is ook het proberen waard, maar ik wil natuurlijk liever niet mijn pas gekochte (en heel dure
) 3,5" kabel vern**ken.. Ik wacht eerst op die kabel van SjoZ, want dat is een makkelijkere oplossing.
Bedankt voor 't meedenken
Pagina: 1