Ik heb ondertussen al het complete internet (incl. GoT) afgezocht om een oplossing te vinden voor mijn probleem. Eigenlijk heb ik hetzelfde probleem als de persoon die onderstaand topic is gestart. Ik krijg dezelfde meldingen (zie afb. daar) te zien.
Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden...
Situatieschets:
1 vaste pc met zonnet adsl verbinding, werkt prima...internetverbinding gedeeld
1 laptop van mijn werk, aansluiten met een utp-kabel (cross) op vaste pc...zonder problemen internetverbinding
Nu heb ik een nieuwe laptop gekregen (wederom XP geinstalleerd), deze sluit ik aan op dezelfde manier als mijn oude laptop alleen krijg ik dan die meldingen zoals in het topic hierboven.
Ik snap er niets meer van...heb al van alles geprobeerd..wie kan mij helpen? vast bedankt!
Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden...
Situatieschets:
1 vaste pc met zonnet adsl verbinding, werkt prima...internetverbinding gedeeld
1 laptop van mijn werk, aansluiten met een utp-kabel (cross) op vaste pc...zonder problemen internetverbinding
Nu heb ik een nieuwe laptop gekregen (wederom XP geinstalleerd), deze sluit ik aan op dezelfde manier als mijn oude laptop alleen krijg ik dan die meldingen zoals in het topic hierboven.
Ik snap er niets meer van...heb al van alles geprobeerd..wie kan mij helpen? vast bedankt!