Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.
dat is een speciale versie van de 6800 serie die speciaal voor dell word gemaakt, hij heeft de core en het ram van eeen 6800GT maar slechts 12 pixelpipelines (gt heeft er 16) en 5 vertexunits (gt heeft er 6)ShellGhost schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 20:28:
6800GTo special?????
Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.
echt waar? kun je daar meer over vertellende 922 all in one printer komt bij Lexmark van daan (als je er een nokje uitbreekt schijn je ook lexmark cardriges te kunnen gebruiken)
Facts don't care about your feelings
Werden de TFT-panels niet door Philips gemaakt 
De moederborden kwamen voorheen geloof ik wel vaak van Intel zelf, tegenwoordig weet ik 't niet precies. Ik meende dat ze ook ooit eens één of andere overeenkomst met Asus hebben gesloten over de levering van moederborden.
De moederborden kwamen voorheen geloof ik wel vaak van Intel zelf, tegenwoordig weet ik 't niet precies. Ik meende dat ze ook ooit eens één of andere overeenkomst met Asus hebben gesloten over de levering van moederborden.
[ Voor 70% gewijzigd door Wouter! op 22-01-2005 12:30 ]
Moederborden zijn Intel OEM borden, chipset is Intel 925X had je zelf al gezien. Verder Sisoft Sandra nakijken
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Pagina: 1