Toon posts:

ipods topic

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan er niet één ipod topic geopend worden. Want zelf heb ik er vragen over ( en mini 2 5gb )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij is dat geen enkel probleem zolang je Lees dit voordat je een topic over je iPod start gewoon volgt? Je kan echter beter even wachten op een APL'er die mij ongetwijfeld gaat vertellen dat ik ongelijk heb (of niet :P)

Verder hoort dit eigenlijk in Schop een Modje aangezien dit geen forum brede vraag is :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Wat let je om ze te stellen?
En, zoals met alle verzoeken om één groot topic over iets:
  • Het wordt onoverzichtelijk, het topic wordt moeilijk te lezen
  • Vragen worden vaak herhaald doordat mensen het topic niet lezen
  • Mensen kunnen antwoorden ook niet meer vinden doordat in zo'n groot topic de searchability ver achteruit gaat
Voor ervaringen kan een groot topic zeker wel handig zijn, maar voor vragen zie ik er persoonlijk bijna nooit wat in :) .
Spider.007 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:35:
Verder hoort dit eigenlijk in Schop een Modje aangezien dit geen forum brede vraag is :)
Zaken die discussie behoeven, zoals een verzoek om een policywijziging mbt bijvoorbeeld grote topics, evt. over een specifiek onderwerp, horen volgens mij wél in LA. Zaken waar ándere gebruikers niet zoveel mee te maken horen meer in SeM lijkt me :) .

[ Voor 35% gewijzigd door JHS op 19-01-2005 19:37 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie de post van Spider.007: als je je gewoon aan die sticky houdt die hij noemt, is er niks aan de hand :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.