Minolta DiMAGE Z10

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Ik heb een klein maandje een digitale camera, echter zijn de foto's die je ermee maakt niet erg goed. Daarom wil ik graag een digitale camera. Mijn oog is gevallen op deze camera:
Afbeeldingslocatie: http://shop.alternate.nl/prodpic/450x450/m/mk-m37.jpg
Alternate: € 235,-
Op de folder van Verschoore staat hij voor € 229,- en bij TopVision is hij voor € 177,- te koop.
DiMAGE Z10 boasts a 3.2 megapixel CCD sensor to deliver beautifully clear, detailed images even at full zoom. You'll especially notice the fine detail when you make large-size prints up to 35 cm x 26 cm (14 inches x 10 inches) at 150dpi print resolution. Powerful Mega Zoom lets you fill the frame with a distant subject. It starts with a 8x optical zoom for stunningly powerful shots of far-off objects. And there's a 4x digital zoom to take the number up to an astonishing 32x total zoom, giving you the creative control you want for beautiful, imaginative photography.
Voor € 177,- koop ik hem vandaag nog :). Echter toch een paar vraagjes:• Ik vind hem goedkoop voor wat hij bied, of zitten er haken en oogjes aan?
• Nog nooit van het merk gehoord, wel een aantal mensen mee zien lopen. Is het een goed merk, reviews zijn moelijk te vinden.
• Is de flits sterk genoeg voor in het donker op een afstand van maximaal 10 meter?
• De camera wordt voornamelijk gebruikt voor het fotograferen van in-beweging-zijnde mensen, is het mogelijk om bijvoorbeeld per seconde 5 foto's te maken, zodat actie altijd vastgelegd wordt?
• Het plaatsen van een groothoeklens cq. fish-eye lijkt niet mogelijk? Is er een opvolger (Z-3?) die dit wel heeft?

De Z-3: € 304,-
Afbeeldingslocatie: http://212.20.189.26/upload/images/products//topvision/techg/dimagez3a.jpg

Design is voor mij wel iets wat mee telt, echter is dat niet het belangrijkste :). Ik hoop in ieder geval dat ik een goede koop doe, mocht ik hem kopen.

Gevonden topics:
[rml][ Digicam] Minolta Dimage Z10[/rml]
Minolta Z1 10x zoom, 3MP compact cam

Wat raden jullie me aan? Alvast bedankt :*.

[ Voor 7% gewijzigd door Bobje op 19-01-2005 19:22 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Open alsjeblieft niet een nieuw topic als er al 1 (recente) actief is :X Je had hem al gevonden! 8)7

Stel gewoon hier je vragen graag: [rml][ Digicam] Minolta Dimage Z10[/rml] :) Dit is wel zo fijn voor de mensen die het Z10-topic bijhouden en er ineens 2 zien, en ook voor de search ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.