Toon posts:

Beeldscherm gaat spontaan op zwart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
## Had hem per ongeluk in Overige Hardware gezet ##

Ik heb sinds augustus een nieuwe pc en die werkte altijd perfect. Ik zit sinds een paar dagen met het volgende probleem. Toen ik gewoon leuk aan het computeren was sprong ineens mijn beeldscherm op zwart (ongeveer zoals in de standby mode) en toen ik met mijn muis heen en weer ging ineens allemaal rare piepjes je kent ze wel.

Ik dus mijn pc resetten, en toen kreeg ik de melding dat de videokaart niet herkend werd (1 lang 3 kort) Pc opengedaan, kaart er eruit en erin en hij deed het weer voor een week.

Gisteren ineens weer hetzelfde probleem, maar nu helpt het erin en eruit halen niet meer. Krijg geen beeld, alleen gepiep. Ik alle stekker los weer proberen niks. dat was dus goed.

Heb inmiddels 2 andere videokaart erin gehad en die deden het. (radeon 9200, Mx 440)

Het rare is dat hij nu wel in mijn vaders pc werkt, maar in die van mij nu dus niet meer.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Specs:

gigabyte ga7vrxp
512 mb corsair
club 3d geforce ti-4600 128 mb (Boosdoener?)
300w voeding
cd-rom
2 x 120 gb

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-02 21:17

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Standaard dingen als bios reset/batterij eruit enzo gedaan? En heb je de videokaart in nog meer computers dan die je vader getest? Blaas ook eens goed door je AGP slot heen ivm stof ofzo,

Misschien gebruikt de TI nét een pinnetje wat slecht/stoffig/krom is... en die andere kaarten niet?

Verwijderd

Topicstarter
Was van plan om morgen (vandaag dus) met een andere voeding te testen, maar dat was helaas al te laat. Gister avond vlak na mijn post is de voeding doorgebrand, en heeft gelijk mijn moederbord en een hardeschrijf meegenomen :(

Nou maar even wat nieuws uitzoeken denk ik.