Ik heb sinds augustus een nieuwe pc en die werkte altijd perfect. Ik zit sinds een paar dagen met het volgende probleem. Toen ik gewoon leuk aan het computeren was sprong ineens mijn beeldscherm op zwart (ongeveer zoals in de standby mode) en toen ik met mijn muis heen en weer ging ineens allemaal rare piepjes je kent ze wel.
Ik dus mijn pc resetten, en toen kreeg ik de melding dat de videokaart niet herkend werd (1 lang 3 kort) Pc opengedaan, kaart er eruit en erin en hij deed het weer voor een week.
Gisteren ineens weer hetzelfde probleem, maar nu helpt het erin en eruit halen niet meer. Krijg geen beeld, alleen gepiep. Ik alle stekker los weer proberen niks. dat was dus goed.
Heb inmiddels 2 andere videokaart erin gehad en die deden het. (radeon 9200, Mx 440)
Het rare is dat hij nu wel in mijn vaders pc werkt, maar in die van mij nu dus niet meer.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Specs:
gigabyte ga7vrxp
512 mb corsair
club 3d geforce ti-4600 128 mb (Boosdoener?)
300w voeding
cd-rom
2 x 120 gb
Ik dus mijn pc resetten, en toen kreeg ik de melding dat de videokaart niet herkend werd (1 lang 3 kort) Pc opengedaan, kaart er eruit en erin en hij deed het weer voor een week.
Gisteren ineens weer hetzelfde probleem, maar nu helpt het erin en eruit halen niet meer. Krijg geen beeld, alleen gepiep. Ik alle stekker los weer proberen niks. dat was dus goed.
Heb inmiddels 2 andere videokaart erin gehad en die deden het. (radeon 9200, Mx 440)
Het rare is dat hij nu wel in mijn vaders pc werkt, maar in die van mij nu dus niet meer.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Specs:
gigabyte ga7vrxp
512 mb corsair
club 3d geforce ti-4600 128 mb (Boosdoener?)
300w voeding
cd-rom
2 x 120 gb