Toon posts:

TomTom Mobile Europa

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb een Nokia 6600 met TomTom mobile Benelux erop. Dat werkt allemaal perfect.
Maar nu wil ik heel graag Europa op mijn tomtom hebben, maar weet niet welke mmc-kaart ik daarvoor moet gebruiken, ik kom niet zoiets tegen als de tomtom mobile Benelux en dan met de woorden tomtom mobile Europa. Wie o Wie kan mijn helpen wat en hoe ik aan een mmc kaart kom die voor tomtom mobile bestemd is met de kaart van Europa erop?????????????????

Groetjes Ingrit

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02 18:50
Moet je zelf kopen en kan je erop zetten...
het zijn 9 cd's

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:40
sorry, hier stond onzin.

[ Voor 84% gewijzigd door Maite op 19-01-2005 19:07 ]

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-02 10:35

Stephane

Behhhhh

hoe groot moet je mmc kaart dan wel niet zijn om 9 cd's er op te krijgen ? :S 10GB ? Dat bestaat niet... hoe bedoel je dat dan precies ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:16:
Ik heb een Nokia 6600 met TomTom mobile Benelux erop. Dat werkt allemaal perfect.
Maar nu wil ik heel graag Europa op mijn tomtom hebben, maar weet niet welke mmc-kaart ik daarvoor moet gebruiken, ik kom niet zoiets tegen als de tomtom mobile Benelux en dan met de woorden tomtom mobile Europa. Wie o Wie kan mijn helpen wat en hoe ik aan een mmc kaart kom die voor tomtom mobile bestemd is met de kaart van Europa erop?????????????????
Je kan de cd TomTom Major Roads of Europe kopen. Hierop staan de hoofdwegen van Europa. Of je kan de 9 cd's TomTom Maps of Western Europe kopen en hierop staan detail-kaarten van de landen van West-Europa.

In beide gevallen kan je de gewenste map installeren in een map op je PC en deze map naast de Benelux Navigator Map op de storage card van je mobiel kopieren. Hiervoor moet de huidige storage card van je mobiel dus wel nog genoeg ruimte beschikbaar hebben (ca. 100 a 200 Mb voor een extra kaart van het hele land maar je kan ook kleinere versies van de kaarten installeren [16 Mb, 32 Mb of 64 Mb voor een extra kaart van gedeelten van het land]). Heb je deze ruimte niet, dan moet je eerst een grotere storage kaart kopen, je huidige exemplaar van TomTom Mobile Benelux hiernaar overzetten en dan dus extra kaarten erbij plaatsen.

Indien je meer dan één kaart op je storage card hebt staan, zal TomTom Mobile na het opstarten vragen welke kaart je wilt gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 19:42 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Liever niet crossposten ;)
En het mag ook wel zonder hoofdletters en uitroeptekens :)
Zie ook: Algemene gedragsregels (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.