Toon posts:

super snel/super langzaam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb zojuist een nieuwe laptop gekocht: amd 64 bits 3400+ ati radeon 9700 kaartje 1024 mb ram etc...

Nou ben ik een groot liefhebber van het al wat oudere spel "unreal tournament" uit 1999.

Wanneer ik dit spel wil gaan spelen gaat alles enorm snel, ik haal rond de 500 fps maar op sommige momenten gaat het ook enorm traag en dan haal ik ook nog gewoon 500fps.

hij wisselt dus tijdens de game de snelheden af en hier valt niet mee te spelen..

Ik heb het spel al meerdere malen opnieuw geinstalleerd en heb al verschillende modes geprobeerd zoals D3D en openGL maar niets lijkt te helpen.

Kan het iets te maken hebben met dat speedstep gedoe van de cpu? (of is dat van intel volgens mij heeft amd het ook wel maar heet het daar anders?) en weet misschien iemand een oplossing?

mvg.

Lennart

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Ja, dat heeft waarschijnlijk te maken met het automatisch aanpassen van de snelheid van je processor :) Schakel dit eens uit.

[edit]
check je energieschema's in het configuratiescherm en zet deze op 'altijd aan'.
Unreal Tournament loopt te snel kan je misschien ook nog wat mee :)

[ Voor 52% gewijzigd door Crash op 19-01-2005 18:15 ]

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Dat heb ik ook in ET. De FPS blijft boven d 90 terwijl het gewoon sloom gaat. Ik heb er eigenlijk geen oplossing voor maar wat ik je aanraad is spyware en virussen te controleren. Daardoor kan het een beetje schelen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)