Toon posts:

Preview in Adobe Premiere 1 en all blokjes..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen

Ik heb zowel als google als op het forum hier gezocht maar heb geen oplossing voor mijn probleem gevonden.
Ik heb 1 groot DV filmpje(heb ook al met andere geprobeerd). Als ik dat in mijn project importeer, dan is bij alle mogelijke previews het filmpje een blokjes massa, het geluid is wel goed. Wat doe ik fout? Ik heb een.
AMD 2500
521 mB ram
Nvidia Geforce 4 mx 420
MSI k7.... maidboard
Een andere programma pinacle 9 geeft het beeld wel goed weer (maar dat programma kan te wijnig).
Als ik een film exporteer is het beeld wel goed.
Het beeld is dus als allemaal blokjes ingedeeld (wel kleur)
Naar mijn weten zijn mijn video drivers up to date.
Ik heb een K-lite codec pack geinstaleert staan.
Als ik een tekstje invoer in de video wordt dat als de film exporteer
als erg onscherp weergegeven.

wie kan mijn helpen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 17:34 ]

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
als je video aan het bewerken bent, Laat dan zo nu en dan een stukje renderen. Dat zorgt in iedergeval voor betere kwaliteit.

Of is het zelfs nog blokkerig vóór je gaat editen?

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een nieuw project maak. Dan doe ik File/Import en dan selecteer ik mijn DV filmpje.
Dan wordt in het project window het filmpje al als blokjes weer gegeven.
Als ik het dan zou importeren in het project(timeline) dan geeft hij het in de preview ook weer plokkerig weer.

Dus het al blokkerig voor de edit.

• b_buster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-07 23:36

b_buster

Ojajoh?

Wat voor camera heb je? Ik heb dit probleem namelijk ook en het blijkt dat mijn camera (panasonic nv-dx100) niet compatible is met premiere pro. Wel met oudere versies van premiere overigens..

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een beetje gek maar ik weet niet welke camera het was (panasonic zou wel goed kunnen) dit komt omdat ik dat ding van mijn school geleend had (hhs).
Je zou toch denken dat DV, DV is..... zoals mpeg2 ook een standaard is

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:32
Je hebt twee types dv-avi (type 1 en type 2) misschien zit het daarin. Je kunt het ene type omzetten naar het andere, dus even proberen is een mogelijkheid.
Pagina: 1