Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Zoek eens op con2prt of op "rundll32 printui.dll"
prima gaat ik ff doen, ik las ook over local port misschien dat makkelijker?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Met die net use map je alleen een port, daarmee installeer je zo geen driver..
Verwijderd
Permissies op de printers? Ga naar je printers op de server. Kijk of er everyone staat om de printer te mogen gebruiker, domain-users mag ook. En als je geen domain hebt, en een stand-alone-server, of als je een domain hebt, maar die server is geen member ervan, guest rechten toevoegen.
drivers:
Je kan bij printer-properties (op de server) drivers voor clients, windows 95, of windows nt aanvinken. Er wordt dan om de cd/floppy gevraagd met de printer drivers, en daar haalt ie de drivers vanaf. Die zet ie op de server. En zodra er een windows 95 client de connectie maakt, en hij heeft die drivers niet, haalt ie ze van de server. Het is dus niet nodig om die printer-drivers op elke pc apart te installeren. (ben me daar gek, langs 400 pc's met een floppy..nee dank je).
drivers:
Je kan bij printer-properties (op de server) drivers voor clients, windows 95, of windows nt aanvinken. Er wordt dan om de cd/floppy gevraagd met de printer drivers, en daar haalt ie de drivers vanaf. Die zet ie op de server. En zodra er een windows 95 client de connectie maakt, en hij heeft die drivers niet, haalt ie ze van de server. Het is dus niet nodig om die printer-drivers op elke pc apart te installeren. (ben me daar gek, langs 400 pc's met een floppy..nee dank je).
Verwijderd
Oud topic, maar heb een antwoord op de vraag 
Met Net use commando voeg je een DOS printer toe en niet een windows printer.
RUNDLL32 PRINTUI.DLL,PrintUIEntry /in /n\\Servernaam\Printer voegt een netwerk printer toe in windows.
Denk dat je dan wel juiste rechten moet hebben, maar het werk iig wel bij een domein aanmelding
Met Net use commando voeg je een DOS printer toe en niet een windows printer.
RUNDLL32 PRINTUI.DLL,PrintUIEntry /in /n\\Servernaam\Printer voegt een netwerk printer toe in windows.
Denk dat je dan wel juiste rechten moet hebben, maar het werk iig wel bij een domein aanmelding
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 13:07 ]
Pagina: 1