It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Omdat je een sukkel bentOp vrijdag 05 januari 2001 21:19 schreef cosmoOo het volgende:
waarom krijg ik hem niet hoger ?
neej ff serieus.. tbird heeft veel cache.. dus denk dat het het maximum van proc is
blaat? BLAAAAAAAAT!
denk ook niet dat je hem verder krijgt, daarvoor moet je een Druon hebben die grote L2 bemoeilijkt overklokken, want die wordt erg warm. Aangezien de Duron minder L2 heeft wordt dat minder warm.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
900@1313 posten?
DREAM ON
DREAM ON
Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
O, w8 ff ik zie dat je peltier met waterkoeling gebruikt. Scheelt dit zoveel met mijn Chrome Orb. Kut zeg.
Ik heb nog 2 blokken alluminium liggen ter grootte van een athlon classic die 1 cm dik zijn. Deze zou ik gaan maken voor mijn Athlon Classic 700 die ik niet meer heb. Ik denk dat ik toch eens aan waterkoeling moet gaan denken.
Man, dit is wreed.
Ik heb nog 2 blokken alluminium liggen ter grootte van een athlon classic die 1 cm dik zijn. Deze zou ik gaan maken voor mijn Athlon Classic 700 die ik niet meer heb. Ik denk dat ik toch eens aan waterkoeling moet gaan denken.
Man, dit is wreed.
Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
hmmm check je temp eens
het licht niet aan het l2 cash het is allebei
on-die en die grote verschil lijkt mij niet het probleem
het licht niet aan het l2 cash het is allebei
on-die en die grote verschil lijkt mij niet het probleem
Verwijderd
Hoeveel watt peltier gebruik jij wel niet joh???
Een TB op 1300 Mhz met 2,05 V knalt er al 90,9 W uit....
denk niet dat je dat met een peltier in bedwang kunt houden
12.5x105fsb post zonder problemen, echt waar. bootmagic inkomen is echter een ander verhaal.900@1313 posten?
DREAM ON
temp van de cpu wordt nu 34 graden, dus geen sprake van condens.Ik wil wel wat meer info. Je hebt hier weer een of andere leipo enthausiast(wow) gemaakt. Hoe doe je dat met condens enzo??
peltier is een 123W type op 15.4V op 12V trekt hij 7.5A (gemeten met multimeter) dus is nu zo'n 87WHoeveel watt peltier gebruik jij wel niet joh???
TB op 1200mhz met 2.0V levert iets van 80W dus zou moeten werken.
ik vind het toch vreemd dat 1100 zonder problemen goed gaat maar dat 1150 gewoon niet eens in windows boot.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Als je nu wat meer stroom door die peltier jaagt, dan weet je zeker dat ie genoeg vermogen kan transporteren en ook nog een beetje koud blijft
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
zal wel heet worden als ik het zo ff berekende kom je op 90 watt uit zou het voltage omhoog gaan brengen op de pelt en het nog is proberen geef je dan meer kans en wat is de temp van je water
Verwijderd
Volgens mij mag je al van geluk spreken, mijn TB900 geraakt niet verder dan 1050 (10x105) op 1.80V, hij wil zelfs 1100 niet posten op 1.90V, ik heb 11x100 10x110 en 10,5x105 geprobeert. Dus ik zou al blij zijn
Verwijderd
Ik heb ook een AMD 900 met een FreeSpeed kaartje erbij, hoe moeten de jumpers staan voor een maximaal opgevoerde cpu?
Pagina: 1