RES Powerfuse en Mimesweeper vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• _Guevara_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik heb een vraag over de volgende software. RES powerfuse en Mimesweeper

Ik kom deze software wel vaker tegen in sommige functies en onderwerpen maar ik weet niet wat het is. Ik heb zelf al een trial van Powerfuse gedownload maar wat het nu globaal inhoud is mij nog niet helemaal duidelijk. Kan iemand mij vertellen wat je met deze software kan en in wat voor omgeving het gebruikt wordt? Op internet kan ik er niet veel informatie van vinden namelijk.

Misschien heeft iemand van jullie hier wel ervaring mee..

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je kan geen informatie vinden op www.mimesweeper.com wat MimeSweeper is? :)
Je kan geen informatie vinden op http://www.powerfuse.nl/ wat PowerFuse is? :)

• _Guevara_
Mjah daar heb ik ook gekeken maar ik vind het niet echt duidelijk wat je er nu precies mee kan. Anders had ik deze vraag ook niet gesteld. Als het teveel moeite is dan laatmaar.. maar ik zou ook graag wat ervaringen willen weten. Maar zulke antwoorden zijn heel normaal op GoT dat weet ik

Verwijderd

powerfuse wordt gebruikt (tenminste daar gebruik ik het voor) voor in terminal sessies een menu te maken van de opties die de gebruikers hebben.
mimesweeper gebruik ik voor scannen van e-mail op spam, virussen, httml scripts e.d.

de combinatie van die 2 bij elkaar is mij alleen niet echt duidelijk

• _Guevara_
Er is ook niet echt een connectie met die twee.. maar het komt vaak voor en ik dacht laat ik eens vragen wie er ervaring meer heeft. Ik heb Powerfuse geinstalleerd maar snap er nog niet veel van. Iig bedankt voor je uitleg

Verwijderd

Powerfuse is een 'tool' die over de Windos desktop gelegd wordt.

Powerfuse heeft een legio aan mogelijkheden.
Ook wij gebruiken het in onze Terminal server omgeving voor:

1. Het toekennen van applicaties aan gebruikers
2. Het uitdelen van polivy's /registry key's aan gebruikers
3. het toekennen van printers aan gebruikers. (op gebruikersnaam, client naam, deel van ip nummer etc etc)

Appguard (onderdeel van powerfuse) gebruiken wij om te verkomen dat gebruikers ongeautohiseerde applicaties opstarten, gewoon ideaal!

Met Powerfuse is het beheer van je TS omgeving een eitje :)

• mister iks
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 16:21
Ik zou zeggen, neem eens een kijkje op http://www.respowerfuse.com/res/powerfuse.html daar staat vrij duidelijk uitgelegd wat het voor je kan betekenen.

STREAMLINE: Administer all Windows workstations (including Microsoft and Citrix thin-clients). Gain complete control of network resources, optimize RAM and CPU speeds (throttling).
CONFIGURE: Organize and customize all user environments and applications via centralized management. Apply registry, policies, manage drive/port mappings, solve printer issues, and more (eliminate scripting!).
SECURE: Control user access or completely lockdown Windows environments to eliminate malicious network threats, taking a preventive approach vs. self-healing.
MONITOR: Optimize all clients with centralized performance management; generate complete configuration, license control, and usage reports with ease.
Pagina: 1