Om te proberen of ik mijn website een hele nieuwe look zou kunnen geven, wilde ik gebruik gaan maken van een <map>, allemaal mooi en aardig, maar als ik de volgende code door de W3C Markup Validation Service haal, krijg ik de error die er onder staat.
Meestal hoef je niets te posten omdat de oplossing direct uit de GoT search komt rollen, maar deze kon ik toch echt niet vinden. Na veel zoeken kwam ik er trouwens ook achter dat het attribuut name= ook nodig is om een map in andere browsers te laten werken. Maar ook dit wordt niet geaccepteerd door de validator.
Weet iemand hier een oplossing voor? Of is het niet valid te krijgen?
HTML:
1
2
3
4
| <map id='framemapup'> <area shape='rect' coords='354, 50, 388, 71' href='javascript:scrollUp();' alt='Scroll omhoog'/> </map> [img]'/images/frame-up.gif'[/img] |
code:
1
2
3
| Line 41, column 51: character "#" is not allowed in the value of attribute "usemap" [img]'/images/frame-up.gif'[/img] |
Meestal hoef je niets te posten omdat de oplossing direct uit de GoT search komt rollen, maar deze kon ik toch echt niet vinden. Na veel zoeken kwam ik er trouwens ook achter dat het attribuut name= ook nodig is om een map in andere browsers te laten werken. Maar ook dit wordt niet geaccepteerd door de validator.
Weet iemand hier een oplossing voor? Of is het niet valid te krijgen?
2 swim or not 2 swim, that's the question