BIOS & Firmware-updates bug

Pagina: 1
Acties:

• Forage
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
In de BIOS & Firmware-updates sectie op de hoofdpagina staat BenQ DW822A B3LC-2 als firmware update als tweede vermeld. Deze is echter niet meer te zien als je naar de BIOS & Firmware-updates sectie zelf gaat. Das vast nie de bedoeling ;-)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat kopje op de FP leidt naar het overzicht met BIOS-updates en niet naar de Firmware-updates. Bugje dus, en die horen thuis op Devtrack :) .

• Forage
  • Niet online
Welke ik waar kan vinde? (mocht de bug ondertusse nog nie gemeld zijn)
Ik heb t idee dak t ergens over t hoofd zie...of t staat nie ergens op een logische plek vermeld, da kan ook natuurlijk ;)

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:49

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Harm
  • Niet online
Devtrack bedoel je? Dat is te vinden op http://devtrack.tweakers.net/ :) .

• Forage
  • Niet online
@Harm: mijn dank is groot ;)
Om van deze thread dan alsnog een iets meer Frontpage bug te maken:
Heb ik nu echt de link naar de dev site over het hoofd gezien of is deze simpelweg niet op een logische locatie aanwezig? ...Ik heb em in ieder geval nog niet gevonde... Misschien is het een idee deze link, in ieder geval tot er een beter iets voor gemaakt is, onder de Community links te zetten?

• Harm
  • Niet online
Die link wordt inderdaad niet op de FP genoemd, maar staat wel in onder meer de FAQ van dit subforum en mogelijk ook in de FAQ van de FP. Op zich zit er wel wat in om het ding ook op de FP bekender te maken, hoewel ik vind dat men de weg naar Devtrack wel kan vinden als dat nodig is. Om het ding in dat menu te krijgen, zul je - again :+ - een melding moeten maken op Devtrack :P .
Pagina: 1