Ik wil voor een groep collega's en vrienden een LAN-party organiseren in de buurt van Eindhoven. Dingen als switches, netwerk, blabla is niet zo'n probleem, alleen zit ik nog in de knoei qua lokatie. Ik heb al een paar suggesties gekregen (kampeerboerderij, sportkantine), maar na stevig rondbellen heb ik nog niks gevonden; lokaties zijn vooral te duur (700e per weekend voor een kampeerboerderij), te klein of geen slaapplaatsen (we zijn met een man of 30) of niet beschikbaar (kantine in het weekend).
Heeft iemand nog "praktijkervaring" met een fijne lokatie voor een LAN? Zoals in de titel staat, ik zoek iets in de regio Zuid-Oost Brabant of Noord/Midden-Limburg.
Is het trouwens misschien een idee om hier een algemeen topic over te starten (of deze om te noemen
), zodat iedereen zijn tips hier kwijt kan over lokaties voor LAN-partys? Dingen als plaats, kosten, ervaring enz?
Heeft iemand nog "praktijkervaring" met een fijne lokatie voor een LAN? Zoals in de titel staat, ik zoek iets in de regio Zuid-Oost Brabant of Noord/Midden-Limburg.
Is het trouwens misschien een idee om hier een algemeen topic over te starten (of deze om te noemen
Nomen nescio