[LAN] Lokatie in Z-O Brabant of N-Limburg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Topicstarter
Ik wil voor een groep collega's en vrienden een LAN-party organiseren in de buurt van Eindhoven. Dingen als switches, netwerk, blabla is niet zo'n probleem, alleen zit ik nog in de knoei qua lokatie. Ik heb al een paar suggesties gekregen (kampeerboerderij, sportkantine), maar na stevig rondbellen heb ik nog niks gevonden; lokaties zijn vooral te duur (700e per weekend voor een kampeerboerderij), te klein of geen slaapplaatsen (we zijn met een man of 30) of niet beschikbaar (kantine in het weekend).

Heeft iemand nog "praktijkervaring" met een fijne lokatie voor een LAN? Zoals in de titel staat, ik zoek iets in de regio Zuid-Oost Brabant of Noord/Midden-Limburg.

Is het trouwens misschien een idee om hier een algemeen topic over te starten (of deze om te noemen :P), zodat iedereen zijn tips hier kwijt kan over lokaties voor LAN-partys? Dingen als plaats, kosten, ervaring enz?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Wat helpt om de huurprijs te drukken, is de lokatie wat je huurt zelf de catering te laten verzorgen. Het enige wat je dan af moet spreken is dat de catering niet te duur is, en wel gewoon open is.

Ook moet je zelf goodwill tonen door natuurlijk alles zelf op te bouwen, maar ook op te ruimen! Dat helpt heel veel. En vooral is het heel veel praten, en gewoon handelen. Probeer maar tegen de prijs in te gaan, meestal lukt het wel :D

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Topicstarter
Catering is misschien wel een goeie ja. Opbouw en opruimen enzo was sowieso de bedoeling dat we dat zelf doen. Misschien moet ik inderdaad maar wat brutaler worden en gewoon proberen er een klets geld af te lullen...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Paar huisjes van Landall greenparks? Die zijn niet al te duur toch? Als je maar buiten het hoogseizoen blijft.. Wij huren elk jaar met een groep vrienden (15 pers) een huis(je) voor een weekend en dat kost meestal 300 euro (komt wel in de buurt van 700 euro voor 30 pers BTW)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Topicstarter
Da's op zich nog wel een idee! Heb je ook alles er op en er aan, en ik ben natuurlijk niet verplicht om voor 15 man ook een huisje van 15 man te nemen. Een hok voor 3 personen is meer dan genoeg... >:) Maar daar zal ik inderdaad eens naar kijken, thanx!

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Of probeer eens bij een scouting gebouw. Wij houden daar altijd onze lans en het bevalt super. Je hebt alles bij de hand (stroom, kachel en kookmogelijkheden). Het is groot genoeg en het is niet echt super vies

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
700 euro, 30 personen maakt nog geen 25 euro per persoon? vind ik geen overdreven hoge prijs.

Zelf organiseerd ik met een vriend zo'n 2 keer per jaar een lan. We plannen die dingen netjes in de kerst en mei vakantie, zodat we de plaatselijke basisschool kunnen betrekken :D
Wat kost het: een kleine 20 euro per persoon (we maken er altijd een mooi prijsje van in overleg met de directeur)
Wat krijg je: Een overschot aan ruimte (gescheide slaap en game ruimte dus) inclusief genoeg meubilair
gas, water, licht
7 dagen
keukentje, koffiezetapparaat, magnetron, waterkoker, koelkasten
parkeerplaatsen

nou ja, eigenlijk alles dus :D

[ Voor 7% gewijzigd door Rac-On op 20-01-2005 15:10 ]

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Topicstarter
Scouting heb ik hier en daar voor geïnformeerd, maar we willen het graag in een weekend houden en dan hebben die over het algemeen zelf "groep".

Op een school? Hoe krijg je dat voor elkaar? Da's wel een heel goede tip, maar lijkt me dat je dan wel iemand intern zult moeten kennen niet? Denk dat de dirk van de plaatselijke basisschool me al aan ziet komen...

[ Voor 47% gewijzigd door Bra-Jo op 20-01-2005 15:11 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Brabo-Joossie schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 15:09:
Op een school? Hoe krijg je dat voor elkaar? Da's wel een heel goede tip, maar lijkt me dat je dan wel iemand intern zult moeten kennen niet? Denk dat de dirk van de plaatselijke basisschool me al aan ziet komen...
Toevallig is die vriend van mij daar systeembeheerder, dus dat scheelt al. Ik zou het, geen idee hoe oud je bent overigens, proberen bij je eigen basisschool als je daar nog mensen kent, dat vergroot de succeskans in ieder geval. En uiteraard is niet geschoten altijd mis, dus proberen kan geen kwaad.

Bij ons hielp ook mee dat er in die school regelmatig werd ingebroken, dus ze waren al lang blij dat we de wacht kwamen houden :D

Anyway, gewoon bij bekende scholen gaan vragen....

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Topicstarter
Eh... Ben al zo'n 20 jaar van de basisschool af, dus da ga nie werreke... Misschien moet ik eens wat ruiten in gaan kegelen bij de basisschool om de hoek, en daarna aanbieden om op te passen... :P
Maar zonder ouwehoerderij, ik vrees dat dat geen optie is. Ik ga denk ik toch nog maar eens informeren voor een blokhut ofzo, misschien dat ik een weekend kan vinden waar de scouts op kamp gaan.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:54

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

"Scouting", kennen we dat hier? Bij ons is dat Jong Nederland. De hebben vaker ook een mooi clubgebouw (waar je iig dat jonge grut ook kunt laten slapen). Heel specifiek: JN in Helden heeft een gebouw met een grote ruimte van zeker 150 m^2 en nog wat ruimtes erbij. Ligt ook erg mooi in het bos en naast het voetbalveld, dus als ze even moe zijn van het lannen (eh, tweakers en sport?)...
Hoewel, 30 man met computers in dat hok is misschien wat klein. Maar er zijn meer JN's in de buurt, zoek maar in het telefoonboek.

[ Voor 16% gewijzigd door Maasluip op 20-01-2005 15:32 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Op school heb ik ook wel een zitten lannen. Voor een goed doel nogwel. Opbrengst ging naar Peru.

Misschien een idee voor Azië?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Pagina: 1