Toon posts:

Binaries newsreader remote beheren *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er ook een binaries newsreader die via het internet te bereiken is. Ik wil graag remote downloads toevoegen via een web-interface, deze interface staat dan op een server van mij. Met het programma emule is dit al mogelijk. Graag wil ik weten of er ook een binaries newsreader is die deze funcionaliteit ook heeft.

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:34
Er is bij mijn weten geen newsreader die dit kan. Je natuurlijk de hele pc op afstand kunnen overnemen (Remote desktop oid). Een andere wat beperkte mogelijkheid is om newsleecher te gebruiken. Deze kan een map scannen op nzb's en die dan aan de download que toevoegen. Je moet dan alleen een ftp server oid draaien om die nzb die in map te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is jammer, wil graag via school thuis bestanden aan de batch toevoegen.. hier staat alleen poort 80 open naar mijn weten. Even uitzoeken als remote desktop ook via poort 80 draait, vast niet.

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07 12:50
Een remote desktop lijkt mij ook de beste oplossing.

Je zou daarvoor eens kunnen kijken naar UltraVNC. Dat is freeware, je kunt zelf de poort instellen waarop de server draait. Connecten kan met een client, of via een java-applet die op een ingebouwde webserver draait.

Ik geloof dat je zelfs de mogelijkheid hebt om slechts één venster te 'sharen', zodat alleen je newsreader bestuurd kan worden, mocht de een of andere onverlaat in je pc binnendringen. ;)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:39
Je zou eens naar Hamachi kunnen kijken.

Of en hoe het werkt weet ik niet, het staat nog op de lijst van dingen-die-ik-ooit-eens-wil-bekijken.

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:26
Je kan ook een VPN verbinding opzetten naar huis en kan je zoveel remoten als je wilt...:)

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 19:50

PowerSp00n

There is no spoon

Onder linux heb je wel dit soort dingen, dat werkt via PHP en het command 'nget'. Of je het ook aan de praat kunt krijgen onder windows: ik denk het niet. Het is nogal in development. De naam die het had ben ik alleen wel vergeten maar op www.sf.net e.d. zal je vast wel iets erover kunnen vinden.
Pagina: 1