Ik kan geen Quake server spelen doordat men linux router het tegen houd. Ik gebruik port forwarding maar blijkbaar wordt dit geblockt.
Wat zou er mis zijn?
Wat zou er mis zijn?
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Ik kick dit topic omhoog omdat ik om de een of andere vage reden geen van die modules heb.Op zaterdag 06 januari 2001 12:23 schreef Valium het volgende:
er zitten nog veel meer ip_masq_* modules op je router. Zet ze eens aan. Dan kun je active FTP-en, icq-en, irc, realaudio-en, etc...
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
iptables is geen ipmasqueradeOp woensdag 21 november 2001 15:47 schreef zeikstraal het volgende:
Ik kick dit topic omhoog omdat ik om de een of andere vage reden geen van die modules heb.
Ik gebruik slackware 8.0 met kernel 2.4.5 en iptables 1.2.2 .
Ik kon zo niet achterhalen hoe ik aan die dingen kom
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
Bedankt. Gaan we proberen....Op woensdag 21 november 2001 20:03 schreef janjanjansen het volgende:
Een aantal van de iptables modules zit nog niet in de 2.4.5 kernel. Je hebt drie opties:
1. Nieuwe kernel (de laatste versie pakken) en modules meecompileren, zijn er al weer een aantal bijgekomen inmiddels.
2. Je huidige kernel patchen met de patch-o-matic van de iptables source (laatste is 1.2.4) en dan een nieuwe kernel bakken.
3. De nieuwste kernel patchen met de laatste iptables patch-o-matic.
Ik zou voor optie 1 gaan
De laatste kernel is 2.4.14 of 2.4.15-pre8 (testversie)
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes