Vanochtend heb ik een hauppauge WinTv PVR 500MCE binnengekregen. Ik heb hem in de computer gedaan en de drivers keurig geïstalleerd. Ik heb alles netjes ingesteld met de tv gids enzo, om vervolgens de zenders op te zoeken. In het begin gaat het goed, maar zodra hij een aantal gevonden heeft reboot de pc spontaan. Als ik een tijdje naar de radio luister gebeurd dit ook. Als de kaart een tijdje belast/gebruikt wordt reboot de pc.
Ik heb van alles geprobeerd, maar niets mocht baten. Omdat ik hiervoor een andere tv kaart erin had dacht ik dat het probleem daar misschien zou liggen dus ik heb de hele pc geformateerd en MCE 2005 (NL) er opnieuw opgezet.
Nu heb ik de nieuwste videokaart drivers, nieuwste WinTV drivers, nieuwste VIA 4in1 drivers, en een DVD decoder geïnstalleerd, maar hij reboot vrolijk verder als hij aan het scannen is.
De kaart in een ander pci slot helpt niet en een bios update had ook geen effect.
Ik heb de search en google al gebruikt, maar hier kon ik helaas ook niets vinden.
Dit zijn de specs:
- AMD Athlon XP 2100+
- Nvidia TI4200 128mb
- 512mb geheugen
- MSI KT3 (mobo)
Weet iemand wat het probleem is en nog mooier wat de oplossing is?
Ik heb van alles geprobeerd, maar niets mocht baten. Omdat ik hiervoor een andere tv kaart erin had dacht ik dat het probleem daar misschien zou liggen dus ik heb de hele pc geformateerd en MCE 2005 (NL) er opnieuw opgezet.
Nu heb ik de nieuwste videokaart drivers, nieuwste WinTV drivers, nieuwste VIA 4in1 drivers, en een DVD decoder geïnstalleerd, maar hij reboot vrolijk verder als hij aan het scannen is.
De kaart in een ander pci slot helpt niet en een bios update had ook geen effect.
Ik heb de search en google al gebruikt, maar hier kon ik helaas ook niets vinden.
Dit zijn de specs:
- AMD Athlon XP 2100+
- Nvidia TI4200 128mb
- 512mb geheugen
- MSI KT3 (mobo)
Weet iemand wat het probleem is en nog mooier wat de oplossing is?
[ Voor 22% gewijzigd door PcFer op 19-01-2005 17:19 ]