Toon posts:

GF MX4000 AGP wat is het voltage?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net een "nieuw" mobo en videokaart gekocht: op het mobo zit een sticker op de agp slot dat er absoluut geen 3.3 volts agpkaart in mag. Ik vrees dat mijn nieuwe kaart misschien toch een te hoog voltage heeft maar ik dacht dat die nieuwe 8x agp kaarten altijd 1.5 volt was???

Volgens de faq heeft de vga-kaart een "universal graphics connector" het agp slot op het mobo is 1.5V.

specs:
VGAkaart...: GF MX4000 128MB DDR TV (Pine)
Mobo..........: ASROCK K7VT4A+

In het boekje vind ik niets over het voltage maar achter op de kaart zit een sticker met de volgende info:
Ordering code: PV-T1BL-RTHG V3.2 W1/04
GF MX4000 128MB DDR TV

V3.2 staat voor version (volgens de stikker op de doos)
W1/04 staat voor warrenty

Kan iemand mij geruststellen wat betreft het voltage, ik kan de kaart in mijn mobo zetten maar ik wil hem niet direct opblazen.

TIA Isaac

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:26

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Het stickertje wil zeggen dat je er geen videokaarten in mag drukken die _alleen_ 3.3V zijn.

Die MX4000 kaart werkt op 3.3V en 1,5V. De kaart past zich op het moederbord aan op het voltage wat hij krijgt.

3.3V kaarten passen er sowieso niet in, omdat deze anders ge-keyed zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door PD2JK op 19-01-2005 13:50 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Topicstarter
thx,
was een beetje ongerust geworden door de sticker op de kaart, kan ik met een gerust hart verder hubowen...

Isaac

Verwijderd

geen 3.3-kaarten erin, das wel raar want agp4x is toch 3.3, dan zou je met een wat ouder kaartje niet dat mobo kunnen gebruiken