Toon posts:

[Steam] Na reformatteren werkt CD-KEY niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een soortgelijke probleem als deze user:
[rml][ Steam] Cd-key al in systeem[/rml]

maar omdat het probleem toch iets anders is en ik niet die topic naar mijn probleem wil overschakelen maar ik even deze topic...

Ik heb laatst mijn computer gereformatterd en zoals in de titel staat kan ik HL2 + CS:S dus niet meer installeren, als ik mijn Key invoeg dan komt er te staan: You already have active subscriptions to the game(s) assosiated with this CD-KEY.

Ik had mijn oude HL2 wel ge-uninstalled omdat ik al zoiets verwachtte, maar dit hielp dus blijkbaar niet.

Kan ik hier nog iets aan doen (naast dus $10 naar valve sturen om een cd-key reset te krijgen)? want het lijkt mij vreemd dat iedereen die zijn computer formatteerd dit probleem krijgt.

Ik heb de legale versie by the way

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:58

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Niks invullen en gewoon op next klikken. Je heb de key niet meer nodig. Had precies het zelfde. Ik schrok me dood! :Y)

Je moet wel je Steam gegevens goed invullen. Die houd ook je serials bij. Vandaar...

[ Voor 37% gewijzigd door LoeiOrdinair op 19-01-2005 13:44 ]

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11 10:36
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Ik heb ruim een uur zitten rommelen (exclusief installatie-tijd) voordat ik alles weer aan de gang had. Ik weet niet meer 100% hoe ik het nu aan de gang kreeg, maar volgens mij zat het zo:

• Installeer Steam/HL2/CSS vanaf de DVD naar een verse directory. Zorg dus dat je geen oude Steam installatie overschrijft.
• Als Steam met het CD-key schermpje komt kun je dat schermpje wegklikken zonder iets in te vullen. Je hebt je cdkey immers al aan je steam account gekoppeld zitten en hoeft die key dus nooit meer in te vullen.
• Log in op Steam met je account. HL2 en CSS zouden nu moeten werken. Eventuele andere games die aan je Steam account gekoppeld hebt zul je weer opnieuw moeten downloaden via Steam.

Nu heb je alles weer terug. Eventueel kun je nu je oude savegames, config-files, spraypaints en weet-ik-wat naar je kersverse installatie terugkopiëren. :)

Edit
Ben weer veel en veel te laat. :( ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Maniakje op 19-01-2005 13:55 ]

The sentence below is true.
The sentence above is false.