[17"CRT] Beeld verkleurt door stofdeeltjes?

Pagina: 1
Acties:

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-06 16:33
Ik heb een paar maanden oude 17" monitor (LG T710BH) die nu al kuren begint te vertonen. Het beeld verkleurd op willekeurige momenten, te weinig rood denk ik, en wordt erg donker, zo donker dat ik het instelmenutje niet kan lezen. Uiteindelijk wordt het beeld wel weer normaal, ook op een willekeurig moment,maar dan zit er en vreemde horizontale trilling midden in het beeld.
Omdat het probleem zich ook voordoet als ik de monitor aan een andere PC koppel kan het volgens mij niet aan drivers of zo iets liggen
Het enige dat ik kan bedenken is dat er ergens stof in zit, zelfde soort probleem met de TV gehad. Is er iets dat ik hier aan kan doen? afgezien van terugbrengen natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Ook al Bezet op 19-01-2005 13:45 ]

Verwijderd

jij hebt ongeveer de zelfde LG als ik alleen die van mij heeft andere kleuren (de P-versie) mijne bromt en mijn maat had het zelfde probleem als jij, gewoon bellen naar: 036-5478888 vragen naar de monitorenafdeling en dan zeggen dat hij kapot is, dan komen ze een nieuwe brengen en jouwe ophalen

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-06 16:33
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:14:
jij hebt ongeveer de zelfde LG als ik alleen die van mij heeft andere kleuren (de P-versie) mijne bromt en mijn maat had het zelfde probleem als jij, gewoon bellen naar: 036-5478888 vragen naar de monitorenafdeling en dan zeggen dat hij kapot is, dan komen ze een nieuwe brengen en jouwe ophalen
Bedankt, ze komen hem afhalen, zeggen ze tenminste. 'K weet niet of ik ooit weer iets van dit merk koop.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Na een paar maanden kan er haast onmogelijk zoveel stof in zitten dat hij dit soort kuren geeft. :)
Gewoon je recht op garantie gebruiken.
Wel even controleren of je nieuwe ruil monitor geen krassen op de beeldbuis heeft want dat wil wel eens gebeuren. :)

Senile! Senile Oekaki