[XP] Zwart scherm bij installeren win xp SP2

Pagina: 1
Acties:

• fritsie25
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-11-2023

fritsie25

Heeeee Fritzzzzzzzzzzie

Topicstarter
Bij het installeren van de corperate edition van win xp sp2 slaat de pc vast en wordt een zwart scherm weergegeven.

stap voor stap:

boot met cdrom ondersteuning.
Kopieren van bestanden naar vaste schijf
pc loopt vast en zwart scherm

Geprobeerd:
nogmaals formateren van de schijf, daarna weer geprobeerd maar zelfde probleem (deze optie meerdere malen geprobeerd). Helaas kan ik voor de rest niets bedenken. De pc is van een vriend, ik heb de specs dus niet bij de hand.

Wie kent dit probleem en/of heeft de oplossing?

AMD 1800 ATHLON XP | 768 DDR | Asus A7N266-C | ATI 9600 XT 256 MB| Asus DVD speler | Liteon DVD writer | LG LCD scherm | 160 Gig harde schijf

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
fritsie25 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:02:
Bij het installeren van de corperate edition van win xp sp2 slaat de pc vast en wordt een zwart scherm weergegeven.

Geprobeerd:
nogmaals formateren van de schijf, daarna weer geprobeerd maar zelfde probleem (deze optie meerdere malen geprobeerd). Helaas kan ik voor de rest niets bedenken. De pc is van een vriend, ik heb de specs dus niet bij de hand.

Wie kent dit probleem en/of heeft de oplossing?
Wat moet je vriend met een corperate edition, deze zijn alleen bedoeld voor bedrijven :)

Maare, iets meer info over de specs van de pc is best wel gewenst.

[ Voor 9% gewijzigd door ZeRoC00L op 19-01-2005 13:27 ]

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• fritsie25

fritsie25

Heeeee Fritzzzzzzzzzzie

Topicstarter
heb ik voorlopig niet...kan iemand hier nu echt niets mee..

AMD 1800 ATHLON XP | 768 DDR | Asus A7N266-C | ATI 9600 XT 256 MB| Asus DVD speler | Liteon DVD writer | LG LCD scherm | 160 Gig harde schijf

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:46

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Je kan natuurlijk ook de helpdesk van microsoft contacten ;). Maar heb je de cd met sp2 erin gebakken of heb je sp2 later geïnstalleerd. Volgens mij zijn hier trouwens al een aantal topics over.

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
nee niemand kan hier wat mee, we hebben echt specs nodig van de pc. En hoelang heb je gewacht, dat er een zwart scherm komt is normaal, het kan zelfs ook ff duren ;)

• fritsie25

fritsie25

Heeeee Fritzzzzzzzzzzie

Topicstarter
de pc loopt ook vast en er is niks meer mee te beginnen. Hij is dan enkel weer te bedienen door het opnieuw opstarten maar dan is er dus niks geinstalleerd.

Ik heb het zelf bij mij geinstalleerd zonder problemen.

Pagina: 1