Toon posts:

Een Harddisk virtueel maken???

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben namenlijk nieuw op GOT.

Ik heb thuis nog een harddisk liggen van 20 GB van me ouwe pc nog maar die gebruik ik niet op me pc heb ik voldoende geheugen maar me laptop niet ik heb namenlijk 20 gB op me laptop en wil die andere 20 gb ook gebruiken als het kan me neef vertelde mij dat ik op deze site moest gaan zoeken helaas kon ik niks vinden.

Ik wil mijn 20 gb harddisk die nog over is gebruiken op me laptop als het kan met kabels of dergelijken aansluiten op me laptop virtueel dus.

Kan dit?

help aub. :-)

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:29

Reinier

\o/

Wat bedoel je met virtueel?
Je kan die schijf gewoon in een externe behuizing (USB of misschien Firewire) stoppen.

Hier staan prijzen: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/419

Edit: als dit is wat je bedoelt staat dit topic niet in het juiste forum ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Reinier op 19-01-2005 12:52 ]

Verwijderd

Wil je de schijf gebruiken als virtueel geheugen voor je laptop?

Verwijderd

Als ik het goed begrijp wil hij gewoon 20 GB extra HD voor zn laptop. (virtueel snap ik niet echt) En volgens mij haalt TS geheugen en schijfruimte door elkaar?

Verwijderd

Topicstarter
ik wil hem gebruiken met me laptop en aangezien ik hem er niet in kan stoppen wil ik het dus met behulp van kabels via usb bijvoorbeeld

dus extern

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 12:56 ]

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:29

Reinier

\o/

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:55:
ik wil hem gebruiken met me laptop en aangezien ik hem er niet in kan stoppen wil ik het dus met behulp van kabels via usb bijvoorbeeld
Dan klik je op die link die ik je gaf, en regel je een externe USB behuizing! Makkelijk zat :D

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-03 18:20
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:55:
Dan moet je zoals eerder aangegeven een externe behuizing kopen, hem daar insteken, verbinden via usb/firewire en gaan met die banaan.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Heb je de . en , en <SHIFT> toetsen al wel gevonden? Zo ja, gebruik deze dan ook, dan kunnen anderen je topic misschien wat beter begrijpen.

Je kan een externe USB behuizing kopen.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt het gaat lekker vlot hier heel snel antwoord enzo tanks allemaal
ik woon in maassluis is blak bij rotterdam ik zie hier staat bij leveranciers
1to0
PChunt.nl
DVD computers
Gistron
City PC
Thats IT

ik ken deze winkels allemaal niet kan je het niet bij
mycom halen of www.meerservices.nl

Verwijderd

Je kunt ze gewoon via lokatienet.nl vinden of iets dergelijks als je niet weet waar ze zitten.
Wat betreft Mycom en Meerservice, je kunt ze natuurlijk altijd even bellen nietwaar?

Daarnaast wil ik je graag adviseren om de volgende keer leestekens te gebruiken, dat maakt het voor ons iets makkelijker.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:43
Anders laat je 'm bezorgen? Net zo makkelijk...

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:12:
Je kunt ze gewoon via lokatienet.nl vinden of iets dergelijks als je niet weet waar ze zitten.
Wat betreft Mycom en Meerservice, je kunt ze natuurlijk altijd even bellen nietwaar?

Daarnaast wil ik je graag adviseren om de volgende keer leestekens te gebruiken, dat maakt het voor ons iets makkelijker.
Hoe bedoel je leestekens??

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gewoon een externe harddisk-behuizing nemen :) Die zijn er in diverse smaken: USB, FireWire, RJ45, etcetera. Keuze zat, zie alsook de pricewatch.

Zoekertje / Verkeerd subforum, dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.