Toon posts:

Aquacomputer aquagraFX voor 6800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik heb een asetek kt12a-l30 set voor mijn pc op dit moment. Nu ga ik een nieuwe PC bestellen met een XFX geforce 6800 GT pci-e, deze wil ik ook weer watergekoeld hebben. Nu vraag ik mij een paar dingen af:

Ik heb op het forum slechte dingen gelezen over de levering van aquacomputer (2003), hoe staat dat daar nu mee?

Wat voor soort fittings moet ik nemen en weet iemand hoe groot de fittings op dat aquacomputer ding zijn, mijn slangen zijn 1/2 inch. Ik kan kiezen uit

ohne ansclusse ( hoe sluit ik mijn slan dan aan:P)
plug&cool

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:45

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

De laatste keer dat ik bestelde was de levering er snel en ook erg netjes verpakt.
Dus ik denk dat dat geen probleem moet zijn.

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-02 10:54

Exigence

dnkroz

Over de service kan ik je helaas niets vertellen.
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:47:
ohne ansclusse ( hoe sluit ik mijn slan dan aan:P)
Dan zit er als het goed is gewoon G1/4" (1/4" gasdraad) draad op, waar je je eigen pilaren in kunt draaien.
plug&cool
Dat is volgens mij 10mm buitendiameter, maar dat weet ik niet zeker.

Verwijderd

Exigence schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:15:

[...]
Dat is volgens mij 10mm buitendiameter, maar dat weet ik niet zeker.
nopez dit is net zoals als asetek alleen ik d8 dat het nog dunner was iets van 8mm ofzo

• Deephouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:53:
[...]

nopez dit is net zoals als asetek alleen ik d8 dat het nog dunner was iets van 8mm ofzo
Om precies te zijn 8 mm buitendiameter en 6 mm binnendiameter. Maar de koelblokken voor Nvidia en ATI hebben G1/8 als aansluitingsmaat, niet G1/4.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb besloten toch maar voor de DD te gaan. Deze bestel ik dan gewoon in amerika.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:57
reken dan wel op douane kosten enzo, maakt eea minder interresant hoor

Verwijderd

Topicstarter
ja maar dat blok is het enige met 1/2 inch aansluitingen en dat is nou juist wat ik zoek, het moet geen bottleneck in mijn systeem worden, gezien het feit dat ik een 1/2 inch systeem heb

• pleasure
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 19:22:
ja maar dat blok is het enige met 1/2 inch aansluitingen en dat is nou juist wat ik zoek, het moet geen bottleneck in mijn systeem worden, gezien het feit dat ik een 1/2 inch systeem heb
Verkopen ze bij aquacomputer dan geen 1/2 inch fittings?

• 418O2
kan er geen 1/2inch pilaar in die schroefdraad ?

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 18:52:
reken dan wel op douane kosten enzo, maakt eea minder interresant hoor
Waar haal je dat vandaan? Ik heb al meerdere malen dingen bij frozencpu.com besteld, en nog nooit enige tax oid moeten betalen ;)

• 418O2
zijn genoeg lui die er ineens douane kosten moeten betalen (kan je een half jaar na dato nog krijgen!)

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-01 14:19

HeepH

Dope Rapper

mooi, eindelijk een topic waar ik ALLES van weet.

AQ reageert traag op mails....maar verzend is errug goed (binnen de week)

plug en cool is 6 mm binnen, 8 buiten

ohne anslusch wil zeggen dat je de koppeling bij moet bestellen,maar vaak staan die los onder het product vermeld. (let op, alle koppelingen zijn per 1 geloof ik, behalve diegene waar vermeld staat per set,of per 2, of per blok) (ze zijn er alleen in 1/8 inch geloof ik, de blokjes zijn niet groot (dik) genoeg voor 1/4 inch :P

offtopic:
algemeen : aq blokken zijn low flow blokken,dus met 6/8 slangen presteren ze nog steeds goed, alleen op 8 binnen of zelfs 10 binnen nog net iets beter. Wel is het nadeel dat je bij AQ alleen 10 mm binnendiameter pvc slangen kunt krijgen, en helaas geen tygon ofzo (pvc buigt redelijk snel)

[ Voor 8% gewijzigd door HeepH op 20-01-2005 23:32 ]

http://specs.tweak.to/16495

Pagina: 1