Toon posts:

ATI Mobility radeon 9700 refresh rate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Enkele dagen geleden heb ik mijn Acer Travelmate 8004LMI ontvangen en heb hierop Windows XP geïnstalleerd. Ik zit nu echter met het volgende probleem. Ik heb de resolutie ingesteld op 1400 bij 1050 (wat door Acer word aanbevolen), maar dan kan ik de refresh rate niet hoger krijgen dan 60 hertz. Als ik een hogere of lager resolutie kies kan ik wel een hogere refresh rate krijgen (120 of zelfs 160 hertz). Hoe kan ik mijn laptop zo instellen dat hij bij een resolutie van 1400 bij 1050 wel een hogere refrash rate krijgt?
Ik heb natuurlijk al wel de ATI driver van de acer site geïnstalleerd, maar mijn beeldscherm staat ingesteld als een standaard monitor. Hier kan ik ook geen andere drivers voor vinden.

Thanks
Evert

Verwijderd

nee dat kan niet, of je moet met een tooltje de refreshrates overriden (ik heb alleen nog mar nvidiadrivers gehad dus ik weet niet hoe het daarmee zit).

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-08 20:44
Ik heb hetzelfde met de laptop in m'n sig. Wat is er zo erg aan 60Hz?

Verwijderd

Euh, refreshrate is alleen nuttig op CRT scherme, bij TFT schermen is een refreshrate niet meer van toepassing, al helemaal niet bij een kwalitatief goed scherm als een acer.