Toon posts:

[Fifa2005] Spel loopt als in slow-motion bij nieuwe kaart? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal..

Ik ben sinds donderdag in het bezit van een NvidiaGeforce 6600 GT. Bij het spel Fifa 2005 heb ik problemen dat het spel wel loopt alsof slow-motion aanstaat. Ik heb de nieuwste drivers al geprobeerd van de 65.** tot de 66.93. Maar het probleem blijft aanhouden, het installeren van 61.77 werkt niet omdat toendertijds mijn kaart nog niet bestond. Misschien dat jullie een oplossing hebben

Mijn specs
Amd 64 Athlon 3400+
Nvidia GeForce 6600GT
1024 MB geheugen

PatrickNL

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
als je voor deze kaart een Ati kaart hebt gehad, zorg dan dat al die zooi daarvan weg is, daar zijn wel programma's voor of doe anders ff format :)

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc is ook van donderdag.. net die drivers geinstalleerd. Fifa opgestart.. dus daar kan het ook niet aanliggen, iemand anders nog een idee :)

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Spyware/Virussen gecontroleerd

En heb je chipset drivers geinstalleerd

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de drivers van de site geinstalleerd.. is er geen mogelijkheid dat je de 61. serie kan gebruiken, terwijl jou die kaart nog niet ondersteunden. Door middel van een bestandje ofzo.. :9

• Coldcat

Coldcat

HODL

Heb je mijn dingen al gedaan?

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

je hebt wel verschillende drivers geprobeerd :)

Ik neem aan dat je met de nieuwste bent begonnen. Misschien is 't probleem aldoor blijven staan. (he, 't bestand is nieuwer he). Toch ff bij iedere driver-wissel een driver-remover draaien.

Hoe zit 't eigenlijk met andere spellen? doen die 't wel goed?

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic even naar Spielerij - Problemen & Vragen met een titeledit :)

Probleem met mijn videokaart > [Fifa2005] Spel loopt als in slow-motion bij nieuwe kaart? *
SA > SPV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb keurig als ik andere drivers probeerde het verwijderd via Configuratiescherm --> Software Display Drivers verwijderen. Wat zijn chipsetdrivers? En het is nog steeds niet opgelost..

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

jah, maar Windows gooit die drivers niet *echt* weg. Hij haalt ze alleen uit de verwijzing. Stiekem laat ie ze staan. En als je dan een andere driver terugzet, heb je best kans dat ie de nieuwste (lees, stiekem achtergehouden) driver pakt :)

Zoek ff een tooltje om die drivers echt weg te gooien, en dan een andere proberen
zoals Nasty File Remover 0.7.2

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• Coldcat

Coldcat

HODL

Chipset drivers zijn ook nodig. De chipset zorgt ervoor dat de CPU met het geheugen en je videokaart kan communiceren. Wat voor merk moederbord heb je?

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dan moet je de het driver update programma installeren (staat op de cd). Dan gaat hij zoeken naar welke drivers jij hebt en wat de nieuwste zijn. Daar geeft hij een rapport van en dan kun je ze heel eenvoudig downloaden en installeren.

Asus update kun je hier downloaden:

http://www.asus.com.tw/su...item.aspx?ModelName=Tools

Zeg maar als hij niet werkt dan zoek ik wel ff verder. Maar hij is heel sloom denk daar eerst ff aan

Verwijderd

Topicstarter
Om een of andere reden, is het probleem verholpen. Ik moest mijn energie-beheer veranderen naar minimum.. en nu werkt FIFA weer. Wat een vreemd spel is het toch.. :*)

• Coldcat

Coldcat

HODL

Heb je nu wel die Asus update gedaan?. Dat kan nooit kwaad. Dan heb je in de toekomst misschien minder of geen probelemen meer

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-10 18:29
Tsja, het is weer eens wat anders...

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/958255/

Misschien dat je er nog wat nuttigs tussen vindt...

Toch?

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Is het allemaal niet: ik heb het ook gehad. Het is geluidskaart gebonden. Je moet andere drivers voor je geluidskaart proberen. Vooral santa cruz turtle beach geluidskaarten hebben een probleem met ea sports spellen.
Met een andere geluidskaart was het probleem van slow motion direct opgelost.
Pagina: 1