Toon posts:

Problemen installeren xp met nieuwe maxtor 80gb

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag, ik heb gister een nieuwe maxtor 80g aangeschaft omdat mijn oude seagate was overleden,nu heb ik die maxtor erin gezet, en hij pakte hem zonder problemen (primary master)

Maar als ik begin met de xp installatie doet hij dit zonder problemen, oftwel: partities maken, ntfs formatteren, bestanden kopieeren, dan start hij opnieuw op en dat hoort, maar als hij dan de installatie wil hervatten zeg maar, krijg ik een blauw scherm, met foutmelding als: fault on blablabla page ofzo..

soms krijg ik ook een scherm dat hij zegt dat hij bestanden niet kan vinden in sytem32 ofzo..

iemand die dit probleem kent?

hoop het
alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
niemand die mij kan helpen:(

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:26
Zoek de foutcode eens op in de Windows XP en 2000 BSOD Guide

Roomba E5 te koop

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:37
Topic ophoog kicken binnen twee uur? Mmmm... ongeduldig zeker.

Powermax van de website van Maxtor downloaden, op een floppy installeren en de schijf eerst eens grondig testen met dat tooltje.

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Kijk eerst eens naar je Cd rommetje is die wel oke, niet beschadigd of iets in die richting, verder zou het handig zijn als je even de kreet hier neer zet die je krijgt te zien, dat zoekt voor de mensen wat makkelijker en ook voor jezelf.

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Verwijderd

Topicstarter
cd-rom is goed, heb er 2 geprobeerd, krijg deze fout,0x00000050 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
fout in geheugen of harde schijf, zou kut zijn als het de harde schijf is, net nieuw:P

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zonder de exacte foutmelding kunnen we je niet helpen. Maar met de exacte foutmelding kun je jezelf prima helpen. Raadpleeg o.a. de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en de eerder genoemde BSOD guide. In de FAQ van dit subforum kun je ook vinden hoe je de harddisk op de gezondheid kunt testen, kijk onder "Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?".

Dit is in ieder geval niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten. We kunnen namelijk op geen enkele manier uit de topicstart afleiden of je zelf ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Verder is het behoorlijk fout om te denken dat de foutmeldingen nutteloos zijn :X

Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om jezelf een beter beeld te verschaffen van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :) Het komt hierop neer: inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis.

[ Voor 9% gewijzigd door BalusC op 19-01-2005 13:29 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.