Na een herinstal van winxp over de huidige versie heen zijn de snelkoppelingen naar de programma's ook verdwenen. Als ik nu c:\prog..\micro..\office\winword.exe opstart dan krijg ik een melding dat word niet beschikbaar is voor de huidige gebruiker.(huidige gebruiker: administrator) Kan ik dit oplossen zonder Office opnieuw te installeren.
kzou toch ff een installatie herstel van je office doen (missende registry entries, bestanden, etc etc)
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Er zal inderdaad aardig wat missen. Maar je kan Office bijvoorbeeld met de wizard zichzelf laten herstellen. wel moeilijk om je te adviseren wat er moet gebeuren want je versie is niet vermeld.
Verder moet je over [search=office repareren] al wel van alles moeten kunnen vinden. Altijd kan je NTFS rechten gebruiken om het zaakje te blokkeren.
Lees Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) eens goed door
Office hoort zoiezo namelijk ook niet in Software Algemeen, maar in Software Algemeen
Verder moet je over [search=office repareren] al wel van alles moeten kunnen vinden. Altijd kan je NTFS rechten gebruiken om het zaakje te blokkeren.
Lees Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) eens goed door
Dit topic is gesloten.
![]()