Ik kreeg van Fortis een vernieuwde card lezer (met challenge en response code). Dus de oude SMART-CARD lezer kan weggehaald worden.
Na De-installatie van de SMART-CARD reader (via configscherm -> software) krijg ik na herstarten van windows de melding:
"The TCP/IP network transport is not installed" (schermnaam: Mobile device properties).
(en tevens nog wat gezeik van Norton E-mailproxy, maar da's niet ter zake doende)
En ik heb dus geen verbinding met internet meer. Dit is ook te zien in configscherm -> netwerkinstellingen -> LAN-verbinding. Hier staat mijn IP op 169.nogwat.. en dat moet 84. nogwat zijn.
Ik zit nog wel op het lokale netwerk hier thuis (loop over IPX en niet over IP).
Ik maak normaal verbinding met internet via ADSL van kpn.
De LAN-verbinding staat nog wel in de configscherm -> netwerkverbindingen.
Nadeel is dat deze niet verwijderd kan worden door windows.
Met systeemherstel is het niet gelukt om oude instellingen terug te krijgen.
Heeft iemand anders dit probleem ook gehad of heeft iemand een briljant idee ?
Groeten
Arjan
=-
Na De-installatie van de SMART-CARD reader (via configscherm -> software) krijg ik na herstarten van windows de melding:
"The TCP/IP network transport is not installed" (schermnaam: Mobile device properties).
(en tevens nog wat gezeik van Norton E-mailproxy, maar da's niet ter zake doende)
En ik heb dus geen verbinding met internet meer. Dit is ook te zien in configscherm -> netwerkinstellingen -> LAN-verbinding. Hier staat mijn IP op 169.nogwat.. en dat moet 84. nogwat zijn.
Ik zit nog wel op het lokale netwerk hier thuis (loop over IPX en niet over IP).
Ik maak normaal verbinding met internet via ADSL van kpn.
De LAN-verbinding staat nog wel in de configscherm -> netwerkverbindingen.
Nadeel is dat deze niet verwijderd kan worden door windows.
Met systeemherstel is het niet gelukt om oude instellingen terug te krijgen.
Heeft iemand anders dit probleem ook gehad of heeft iemand een briljant idee ?
Groeten
Arjan
=-